استاندارد مدیریت کیفیت IATF16949

استاندارد مدیریت کیفیت IATF 16949

استاندارد مدیریت کیفیت IATF 16949 چیست ؟

استاندارد مدیریت کیفیت IATF 16949 چیست؟ “مدیریت کیفیت” چیست؟ این استاندارد کجا کاربرد دارد؟ این استاندارد در واقع استانداردی است تخصصی ویژه برای صنعت خودرو و قطعات خودروهای توسعه یافته ی استاندارد مدیریت کیفیت “ایزو۹۰۰۱” است که به صورت تخصصی و کاربردی تر برای حوزه تولید و ساخت خودرو تصویب شده است. نسخه پیشین این استاندارد با نام ایزو TS 16949 شناخته می شد که ورژن آن به سال ۲۰۰۹ بر می گشت. امروزه بعد از ۷ سال نسخه جدید این استاندارد تخصصی صنعت خودرو در سال ۲۰۱۶ منتشر شده. استاندارد IATF 16949 صنعت خودرو الزامات سیستم مدیریت کیفیت برای طراحی و توسعه، تولید، مونتاژ، نصب و راه اندازی و خدمات محصولات مرتبط با خودرو، مانند محصولات با نرم افزار تعبیه شده رات عریف می کند. این استاندارد صنعت خودرو برای سایتهای سازمان که در آن تولید قطعات تولیدی مشخص شده مشتری، قطعات خدمات و قطعات جانبی ایجاد می شوند، بکارگرفته می شود.

قبل از اینکه دیر شود به شما عزیزان بگوییم که میتوانید همین حالا جهت اخذ ایزو 16949 اقدام کنید.

اخذ فوری گواهینامه ایزو 16949 – صدور فوری گواهینامه ایزو 16949 – دریافت فوری گواهینامه ایزو 16949

گواهینامه بین المللی ایزو 16949 IATF

لازم است بدانیم که “استانداردهای TS و IATF” از قدیم توسط شرکت های خودرو ساز و تامین کننده قطعات خودرو مانند ساپکو برای تولید کنندگان الزام شدند و هر کسی که در این صنف فعالیت می کرد باید این استاندارد را اخذ می کرد. از زمان ارائه نسخه جدید یک استاندارد نسخه قدیم تا ۳ سال دارای اعتبار است. به عبارت دیگر با توجه به زمان عرضه “IATF 16949” در اکتبر 2016، نسخه قبلی آن که در سال 2009 منتشر گردیده تا 3 سال بعد اکتبر 2019 دارای اعتبار می باشد. این استاندارد توسط گروه ضربت بین‌ المللی خودرو توسعه داده شده است. این استاندارد در واقع سندی نوآورانه است که توسط IATF طراحی شده و با در برداشتن تعدادی از الزامات تلفیقی با نسخه قبلی خود، انتظارات خاص مشتری را برآورده می کند و از همین رو به پیشرفت چشمگیر شرکت بسیار کمک میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در مورد گواهینامه ایزو 16949 و اخذ استاندارد ایزو 16949 با پشتیبان های مجرب و حرفه ای تیم سیستم کاران تماس بگیرید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که در کوتاهترین زمان ممکن و ساده ترین راه گواهینامه ایزو 16949 درخواستی شما و یا هرگونه گواهی نامه ایزو دیگری را دراختیار شما قرار دهیم.منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

مزایای اخذ استاندارد مدیریت کیفیت IATF 16949

  • ایجاد فعالیت بین المللی و جهانی شدن شرکت
  • دریافت گواهینامه بین المللی معتبر با کد رجیستر
  • ایجاد احساس اطمینان خاطر برای مشتریان
  • اطمینان از کیفیت در زنجیره تامین خودرو
  • برنامه ریزی و مدیریت ریسک ها در سازمان
  • ایجاد مزیت رقابتی در صادرات
  • ایجاد فروش بیشتر و تقویت برند
  • برنامه ریزی استراتژیک برای شرکت و اهداف بلند مدت

جهت اخذ استاندارد ایزو 16949 و گواهینامه ایزو 16949 ( دریافت ایزو 16949 یا صدور ایزو 16949) سیستم کاران آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمانها می باشد. کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند .

آشنایی بیشتر با گواهینامه بین المللی 16949 IATF

استاندارد 9001 چه ارتباطی با استاندارد 16946 دارد؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید که این 2 استاندارد با هم ارتباطی دارند؟ تقریبا میتوانیم بگوییم که خیلی از استانداردها با هم ارتباط دارند از جمله این 2 استاندارد. این استاندارد اولین بار در سال ۱۹۹۹ به دست کار گروه IATF “گروه کاری بین المللی خودرو” و با مشارکت کمیته بین المللی ایزو TC 176 نگارش شد. بعد استاندارد ایزو TS 16949 در سال 2009 پس از انتشار نسخه جدید ایزو 9001 همان ورژن 2008 بروز آوری شد و نسخه 2009 ایزو TS 16949 منتشر شد. پس از تغییرات و بازنگری های جامعی که در ورژن 2015 استاندارد ایزو 9001 رخ داد کارگروه بین المللی در 2016 ورژن جدید گواهینامه ایزو 16949 را با عنوان IATF 16949 ارائه کرد. ورژن جدید استاندارد “مدیریت کیفیت ایزو” انطباق زیادی با نسخه جدید استاندارد مدیریت کیفیت در صنعت خودرو دارد به طوری که استاندارد ایزو 16949:2009 دارای هشت بند بود که با توجه به تغییرات ایزو 9001:2015 و تبدیل آن به ده بند، استاندارد ایزو TS 16949:2016 هم دارای ده بند گردید و تغییرات زیادی کرد که نسبت به قبل این ایزو را کامل تر و جمع تر نشان داد.

اخذ گواهینامه ایزو 16949 – صدور گواهینامه ایزو 16949 – دریافت گواهینامه ایزو 16949

جهت “اخذ گواهینامه ایزو 16949 ” و دریافت استاندارد ایزو 16949 – صدور فوری گواهینامه ایزو 16949 می توانید از طریق سیستم کاران اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت اخذ گواهینامه ایزو 16949 (دریافت ایزو 16949 – صدور ایزو 16949) در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

دریافت گواهینامه ایزو 16949

به چه دلیل باید این ایزو را اخذ کنیم؟

به طور کلی تمامی استانداردهای ایزویی که وجود دارد و در دسترس است برای شرکت ها و سازمان ها بسته به نوع کار و صنف آنها بسیار سودمند بوده و آنها را در راستای رسیدن به اهداف و پیشرفت و ترقی یاری میدهد. از این رو دریافت و اخذ این “گواهینامه ایزو” هم مانند دیگر ایزوهای بین المللی سودمند است یا به طور دیگر باید بگوییم که اخذ و پیاده‌ سازی این استاندارد نه تنها سودمند است، بلکه یک الزام برای هر شرکتی است که میخواهد محصولات خود را به صنعت خودرو عرضه کند. شرکت های ثبت‌ شده در این مشخصات فنی ملزم به توسعه سیستمهای مدیریت کیفیت تامین‌ کنندگان خود مطابق با الزامات IATF 16949 هستند. اگر چه تغییرات در QMS شما انرژی زیادی می گیرد اما نتایج حاصل از داشتن یک “سیستم مدیریت کیفیت” مزایای زیادی در عملیات، فروش و رضایت مشتری برای شما به ارمغان می آورد. با ما همراه باشید تا برخی از این مزایا را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

تمامی تولیدکنندگان نیاز به این استاندارد دارند؟

جالب است بدانید که تولیدکنندگان و تامین‌ کنندگان عمده “خودرو” در سراسر دنیا به‌ عنوان شرط تجارت با آن‌ها، نیاز به اخذ استاندارد های مرتبط دارند. یک عملیات اجرایی خوب با فرآیندهای تحت کنترل منجر به پاداش های مالی برای کار سخت و سرمایه ‌گذاری شما در “سیستم مدیریت کیفیت” می شود. مشاهده شده که شرکت های دارای گواهی QMS در مقایسه با شرکتهای تایید نشده بهبودهایی را در عملکرد مالی نشان داده‌اند. بسیاری از سازمان ها تصمیم میگیرند این استاندارد را اخذ کنند زیرا به مشتریان اطمینان میدهد که شرکت دارای سیستم مدیریت کیفیت خوبی است. همین موضوع به پیشرفت چشمگیر سازمان بسیار کمک میکند. سازمانی با یک QMS کارآمد معمولا انتظارات مشتری را بهتر برآورده میکند.

در این مسیر و در یک “سیستم مدیریت کیفیت” حسابی، زمانی که بازخورد مشتری توسط کارشناسان و متخصصان تحلیل و ارزیابی میشود، نیازهای مشتری بهتر درک می شود و اهداف و مقاصد شرکت و سازمان بر اساس آن اطلاعات تنظیم می شوند. این یکی از مهم ترین ارکانی است که هر سازمانی باید به آن توجه کند و از این موضوع به این مهمی غافل نشود. از آنجایی که اهداف بر روی مشتری متمرکز می شوند، سازمان زمان بیشتری را صرف رفع نیازهای مشتری می‌کند. ایزو IATF 16949 بر حسابرسی، بررسی مدیریت و فرآیندهای بهبود یافته براساس داده‌ های جمع‌ آوری شده بسیار تاکید دارد. با استفاده از حقایق و سیستم مستند سازی و تحلیل، بهبودها به دقت برنامه‌ ریزی و اجرا می شوند. این موضوع تضمین میکند که بهترین تصمیمات برای شرکت شما گرفته شده که منجر به عملیات بهتر بهبود عملکرد و بهبود سودآوری می‌شود. با وجود این سیستم کار برای شما، سازمان به سمت اهداف کیفیت متمرکز می شود. مدیریت به صورت مستمر با داده ‌هایی ارائه میشود و می‌تواند پیشرفت یا عدم پیشرفت در جهت اهداف را ببیند و اقدامات مناسب را انجام دهد. فرآیند سازماندهی شده و انجام بررسیهای مدیریتی تضمین می کند که این ارزیابی انجام می شود و رسیدن به اهداف سازمان را حتمی می کند.

مزایای اخذ فوری گواهینامه ایزو 16949 از شرکت سیستم کاران :

  • پیاده سازی رایگان توسط کارشناسان حرفه ای
  • جلب اعتماد ذینفعان به صورت کاملا حرفه ی
  • مشاوره تلفنی و حضوری با مشاورین مجرب و با سابقه
  • کمک به ایجاد کنترل ها و بهبود کیفیت
  • سرعت در کارسازی
  • بهبود کیفیت و کاهش ضایعات
  • صدور گواهینامه ایزو 16949
  • جلب اعتماد عموم مردم جهت شیوه های تجاری صحیح و مطمئن
  • پرداخت کمترین هزینه جهت صدور گواهینامه ایزو 16949
  • صدور فوری گواهینامه ایزو 16949
  • ارتقای وجهه شرکت در بازار و عمومی
  • گرفتن مشاوره از مشاورین فوق حرفه ای در زمینه صدور گواهینامه های ایزو
  • پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای
  • افزایش قرارداد و چشم اندازها
  • استفاده از تجربیات متخصصین ایزو
  • بهبود مدیریت ریسک و عملکرد
  • افزایش قابلیت اطمینان محصول و خدمت
  • جذب مشتری و افزایش مشتری و در نتیجه رشد کسب و کار

ما در سیستم کاران کنار شما هستیم که با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی گواهینامه ایزو اخذ نمایید. تمامی مستندات و هر آنچه نیاز دارید به همراه گواهینامه ایزو 16949 در سایت سیستم کاران مستندات قابل دسترسی می باشد. بنابراین برای اخذ گواهی نامه ایزو 16949 با حداقل هزینه و بهترین مزایا شرکت سیستم کاران در کنار شما است. ممنون که تا اینجا همراه ما بودید. تیم سیستم کاران همه تلاش خود را می کند تا پاسخ تمامی سوالات شما را بدهد و هرگونه ابهامی را برای شما برطرف کند. اگر خواهان “اخذ گواهینامه ایزو 16949 “هستید پس نیاز به یک مشاور ایزو دارید. برای اخذ گواهینامه ایزو 16949 معتبر باید ابتدا اقدام به استقرار الزامات ایزو 16949 نمایید. مدت زمان اخذ گواهی نامه ایزو بستگی به اهداف تعیین شده سازمان دارد. با مشاوران سیستم کاران در تماس باشید تا شما عزیزان را در این راستا راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *