شرکتهای ایزو در تهران

شرکتهای ایزو در تهران

شرکتهای ایزو در تهران

“شرکتهای ایزو در تهران” یعنی مراجع صادر کننده ایزو که این شرکتها 2 دسته میشوند : یا اینکه غیر IAF هستند و یا IAF می باشند. عنوان لیست در حقیقت امر تنها یک عنوان هست. مراجع صادر کننده ایزو با عناوین مختلفی درون گوگل جستجو میکنند. یک یا از این عناوین شرکتهای ایزو در تهران هست مانند شرکت سیستم کاران. با سیستم کاران همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را در این زمینه پیدا کنید.

مراجع صادر کننده ایزو در ایران

“شرکتهای ایزو در تهران” و ایران اغلب از نوع غیر IAF هستند. زیرا که CB و AB غالبا ساختگی ایرانی ها هست و درون ایران ساخته میشود. چون بنابر قوانین داخلی تهیه و تدوین شده اند. این دست گواهینامه های ایزو ، جهت تمامی مقاصد داخلی کاربرد دارد و میتوان از آن بهره مند شد. بدلیل اینکه سریعا بدست میاید و فورا صادر میشود و ارزان متقاضیان بیشتری دارد. متقاضیان میتوانند جهت مناقصات در اغلب موارد از مراجع غیر IAF گواهی ایزو بگیرند. مگر به صلاحدید کارفرمای مناقصه گزار مجبور به اخذ گواهی IAF شوند. یعنی مناقصه گزار اذعان کند که گواهی ایزو باید دارای اعتبار IAF باشد. البته بندرت ممکن است این اتفاق بیوفتد. همچنین شرکتها میتوانند جهت تبلیغات و رقابت و بهره وری و هر قصد دیگر از نوع غیر iaf بهره بگیرند و از آن استفاده کنند.

مراجع صادر کننده انواع گواهی ایزو غیر IAF

“انواع گواهینامه های ایزو ” متنوعند. تعداد بسیاری از انواع گواهی ایزو در سازمان جهانی ایزو ، تهیه و تدوین شده اند. تمامی انواع گواهی ایزو را یک AB نمی تواند مدیریت کند. CB ها هم نمیتوانند انواع گواهی ایزو را صادر کنند. اما مزیت مراجع غیر IAF اینست که تمامی مراجع و مراکز و نهادهای غیر IAF تمامی انواع ایزو را به ثبت میرسانند و صادر میکنند. از انواع ایزو عمومی گرفته تا انواع تخصصی ایزو . البته اغلب متقاضیان بدنبال گواهینامه های ایزو عمومی هستند.

گواهینامه های ایزو عمومی

گواهینامه های ایزو عمومی همچون:

  • “ایزو 9001سیستم مدیریت کیفیت”
  • “ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی”
  • “ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی”
  • “HSE سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی”
  • گواهینامه IMS سیستم مدیریت یکپارچه”

گواهینامه های ایزو سیستمهای مشتری مداری

گواهی های ایزو مشتری مداری همچون :

  • گواهینامه ایزو 10001سیستم مدیریت کیفیت
  • رضایت مندی مشتریان
  • کدهای منشور سازمان
  • گواهی ایزو 10004 سیستم مدیریت رضایت مشتری
  • و گواهی نامه ایزو 10002 سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری
  • گواهی ایزو 10003 سیستم مدیریت حل اختلافات مشتریان

گواهینامه های ایزو تخصصی

“انواع تخصصی ایزو ، با توجه به نوع فعالیت سازمان و فرآیند و عملکردش تعیین میگردد. گواهیهای تخصصی ایزو همچون ایزو 22000 با عنوان سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی، ایزو 28001 سیستم مدیریت ایمنی زنجیره تامین، ایزو 29001 سیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، ایزو 16949 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع خودرو سازی، ایزو 13485 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع و تجهیزات پزشکی، ایزو 27001 سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، ایزو 50001 سیستم مدیریت انرژی ،ایزو 100015 سیستم مدیریت آموزش، ایزو 20000 سیستم مدیریت خدمات فن آوری اطلاعات، ایزو 15189 سیستم مدیریت آزمایشگاههای پزشکی- الزامات کیفیت و صلاحیت، ایزو 21500 سیستم مدیریت پروژه ، ایزو 10006 سیستم مدیریت کیفیت در پروژه، ایزو 31000 سیستم مدیریت ریسک .تمامی این انواع گواهی ایزو توسط مراجع ساختگی غیرIAF صادر میشود.”

مراجع صادر کننده ایزو IAF در ایران

“شرکتهای ایزو درون ایران” و تهران گروه دیگری نیز هستند. آنها گواهی ایزو بین المللی و دارای اعتبار بین المللی صادر میکنند. به این دست مراجع صادر کننده ایزو IAF گفته میشود. هر کدام مرجع AB تنها مجوز یکسری گواهینامه را می توانند صادر کنند. با مراجعه به سایت IAF میتوانید ببینید که هر مرجع چه نوع گواهی ایزو را صادر میکند. با توجه به این مورد می توانید مرجع مورد نظر خود را انتخاب کنید. شرکتهای ایزو در تهران، شرکتهای متقاضی را ملزم میکند تا متقاضیان با جستجو درون گوگل بدنبال مطلب فوق جستجو و سرچ میکنند. بدلیل اینکه اغلب شرکتها متقاضی بدنبال شرکتهای صادر کننده ایزو هستند و نمیدانند چگونه و از طریق کدام مراجع اقدام کنند. آنها در حین جستجو با مراکز و نهادهای مشاوره مواجه میشوند که یکی از این مراکز گروه مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران میباشد که آماده هرگونه اطلاع رسانی به متقاضیان عزیز میباشد این گروه و مرکز با مشاورین باتجربه خدمات رایگان مشاوره را در خدمت متقاضیان محترم قرار میدهد.‌ کافیست با یک تماس با مرکز ما سوالات خود را در میان بگذارید و رایگان جواب تمامی پرسشهای خود را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *