آشنایی با کاربرد PCM در تجارت

آشنایی با کاربرد PCM در تجارت

کاربرد PCM در تجارت

امروزه با گسترش و علم و تکنولوژی واژه های و کلمات جدید وارد بازار و دنیای کسب و کار میشوند. یکی از این کلمات که شاید خیلی از شماها تا الا آن را نشنیده باشید همین کلمه PCM است. آشنایی با کاربرد PCM در تجارت؟ ما در این جا میخواهیم به این موضوع بپردازیم که PCM چیست؟ یا بهتر است بگوییم مدیریت محتوای محصول چیست؟ در کجاها کاربرد دارد؟ چرا از آن استفاده میکنیم و… پس با ما همراه باشید.

از اینجا برای شما عزیزان شروع میکنیم که PCM یا همان “مدیریت محتوای محصول” مخفف شده جمله Product content management است که برای ایجاد، مدیریت، به ‌اشتراک ‌گذاری، سازماندهی و طبقه ‌بندی داده ‌های مربوط به محصول استفاده می‌ شود. این راه‌ حل جریان یکپارچه محصولات را از ابتدا تا انتهای چرخه عمر محصول تضمین می‌کند. در واقع یک ابزار PCM به طور ایده ‌آل ویژگی ‌های محصول، دسته ‌بندی‌ ها، توضیحات، تصاویر و سایر مواد بازاریابی را مدیریت می ‌کند و همچنین همه چیزهایی که به متمرکز کردن داده ‌های محصول و فعال‌ کردن فروش چند کاناله کمک می‌کنند.

PCM  و کاربرد آن در تجارت

لازم به ذکر است که “مدبریت محتوای محصول” منبع واحدی از جزئیات حقیقی ویژگیهای محصول، مشخصات، تصاویر، ویدئو ها و سایر محتوای برند است. هنگامی که یک PCM به‌ خوبی کار می ‌کند، فرآیند ها را برای جمع ‌آوری داده ‌های محصول و ارائه آن به کانال‌ های فروش شما ساده می‌ کند. هم چنین دقت اطلاعات محصول شما را حفظ می ‌کند، زمان ورود به بازار را سرعت می‌بخشد و تجربه بهتری برای مشتری ایجاد می‌ کند. یک PCM واقعی تمام داده‌ ها و اطلاعات را با استفاده از یک فناوری مستقل یا لایه ‌ای بر روی فناوری موجود یک شرکت جمع ‌آوری و متصل می ‌کند. همان ‌طور که گفتیم یک ابزار PCM به طور ایده ‌آل ویژگی‌ های محصول و موارد مربوط به بازاریابی را مدیریت میکند.

کاربرد PCM در تجارت (مدیریت محتوای محصولات)

دریافت انواع گواهینامه ایزو فوری با شرکت حرفه ای سیستم کاران

آیا تا به امروز به داشتن گواهینامه ایزو فکر کرده اید؟ آیا میدانید که برای کسب و کار خود به چه گواهی نامه ایزویی نیاز دارید؟ آیا با انواع استانداردهای ایزو آشنایی دارید؟ آیا میدانید که چه استانداردی مناسب برای کسب و کار، سازمان و یا شرکت شما است؟ آیا از مزایا و فواید گواهینامه ها و استانداردهای ایزو اطلاعی دارید؟ و سوال آخر آیا میدانید اگر قصد دریافت ایزو فوری داشتید به کجا باید مراجعه کنید؟ خبر خوب این است که همین الان درست ترین جایی هستید که میتوانید باشید. فقط کافیست با کارشناسان و مشاوران فوق حرفه ای ما تماس بگیرید تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریابید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

اخذ گواهینامه ایزو فوری – صدور گواهینامه ایزو فوری – دریافت گواهینامه ایزو فوری

جهت “اخذ گواهینامه ایزو” و دریافت استاندارد ایزو – صدور فوری گواهینامه ایزو میتوانید از طریق سیستم کاران اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت اخذ گواهینامه ایزو (دریافت ایزو – صدور ایزو) در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت میباشد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

نقش مدیریت محتوای محصول یا همان PCM  در سازمانها چیست؟

به طور کلی این موضوع در تمامی سازمانها کاربرد دارند و بسیار هم اهمیت دارند و به طور کلی محتوای محصول از منابع متعددی مانند بخش ‌های موجودی، بازاریابی و فروش یک سازمان می ‌آید. علاوه بر این، راه‌حل ‌هایی مانند ERP، صفحات گسترده یا MDM را نیز شامل می‌ شود. PCM تمام این اطلاعات را متمرکز می‌ کند و به تیم شما بستری می ‌دهد که از طریق آن می‌ توانند ویرایش‌ های مشترک را در زمان واقعی انجام دهند.یک گردش کار ساده، سازمان شما را قادر می‌ سازد تا زمان بازاریابی را کاهش داده و اطلاعات محصول را به کانال‌ های فروش ارسال کند و یک ‌قدم جلوتر از رقیب شما بماند. در نتیجه بهتر است تا از این موضوع در سازمان خود استفاده کنید و حس پیشی گرفتن از رقبای خود در کسب و کارتان را بچشید و لذت ببرید.

ویژگی ‌های مدیریت محتوای محصول PCM  چیست؟

  1. ایجاد فضایی برای کنترل کردن داده‌ های محصول
  2. ایجاد فضایی برای انتشار محصولات
  3. ایجاد فضایی برای مدیریت گردش کار محصولات

باید بدانید که در سازمانها برای اینکه ابزار “مدبریت محتوای محصول” PCM به سوددهی برسد لازم است تا مواردی را تحت کنترل قرار دهید و اصول اولیه را رعایت کنید. برای مثال داشتن یک مخزن مرکزی برای تمام اطلاعات محصول، توضیحات، تصاویر و سایر دارایی‌ های رسانه غنی شما بسیار مهم است. بدون منبع مرکزی اطلاعات، تیم شما ساعت ‌های تلف شده را صرف ردیابی آن می ‌کند یا ذی‌ نفعان در سراسر سازمان شما نسخه‌ های متعددی را ایجاد می ‌کنند و به طور بالقوه مشتریان شما را گیج می‌ کنند. هنگامی که یک سوابق کامل از اطلاعات محصول خود و محتوایی که برای فروش آنلاین آن نیاز است داشته باشید، می ‌توانید به طور کامل نیازهای مشتری را پوشش دهید. علاوه بر کار با توزیع‌ کنندگان و خرده‌ فروشان برای ارائه اطلاعات جهت تنظیم کاتالوگ ‌ها، به سیستمی نیاز دارید که این محتوا را به موتورهای جستجو، سایت‌ های بررسی و کانال ‌های رسانه‌ های اجتماعی ارائه دهد. آیا روشی قابل‌ ردیابی و تکرار پذیر برای جمع ‌آوری، ارائه و سپس اندازه‌ گیری موفقیت اطلاعات محصول در چندین تیم وجود دارد؟ وجود جریان‌ های کاری که می ‌تواند فرآیند ها را ردیابی کند و به طور خودکار به تیم‌ ها در سراسر سازمان و ذی ‌نفعان خارجی دسترسی پیدا کند بسیار مهم است.

کاربرد PCM در تجارت (مدیریت محتوای محصولات)

جهت اخذ استاندارد ایزو و انواع گواهینامه ایزو ( دریافت ایزو یا صدور ایزو) سیستم کاران آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها هست. کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

 

مزایا PCM در تجارت

مزایا PCM در تجارت چیست ؟

  • بهبود دید محصول
  • افزایش فروش
  • ثبات بهتر برند
  • گردش کار ساده

باید خدمتتان عرض کنیم که “سیستم ‌های مدیریت محتوای محصول” به کسب‌ و کارها اجازه میدهد اطلاعات محصول را سازمان ‌دهی و بهینه ‌سازی کنند. همچنین پیدا کردن آنچه را که در پلتفرم‌ های تجارت الکترونیک و موتورهای جستجو برای مشتریان می‌خواهند آسان ‌تر می ‌کند. سیستم ‌های PCM به بهبود کیفیت اطلاعات محصول کمک می‌کند که می‌تواند نرخ تبدیل و فروش را افزایش دهد. PCM کسب ‌و کارها را قادر می ‌سازد تا برند سازی ثابتی را در تمام اطلاعات محصول حفظ کنند و اعتماد و وفاداری مشتری را بهبود می ‌بخشد. از طرفی سیستم ‌های PCM بسیاری از کارهای دستی مرتبط با مدیریت اطلاعات محصول مانند ورود داده ‌ها، بوزرسانی‌ ها، کارآمدتر کردن جریان کار و کاهش خطا ها را خودکار میکنند.

همراه ما باشید با ادامه مقاله آموزشی کاربرد PCM در تجارت (مدیریت محتوای محصولات)

اخذ انواع گواهینامه ایزو – صدور انواع گواهینامه ایزو – دریافت فوری انواع گواهینامه ایزو با سیستم کاران

جهت “اخذ گواهینامه ایزو فوری” و دریافت فوری استاندارد ایزو – صدور فوری گواهینامه ایزو میتوانید از طریق سیستم کاران اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت اخذ گواهینامه ایزو (دریافت ایزو – صدور ایزو) در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت میباشد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما و برترین مشاوران کشور بهره مند شوید.

آشنایی با PIM یا مدیریت اطلاعات محصول

کاربرد PCM در تجارت (مدیریت محتوای محصولات)

در این قسمت لازم است با مفاهیم دیگری نیز در این رابطه آشنا شوید. PIM و PCM از نظر هدف و عملکرد کاملا یکسان هستند. با این‌ حال، PIM کمی پیشرفته‌ تر از PCM است؛ زیرا عناصر اضافی برای افزودن و ویرایش توضیحات محصول، رسانه دیجیتال و موارد دیگر را فراهم میکند. PXM محتوا را یک ‌قدم فراتر از PCM می ‌برد و تمام تمرکز را روی تجربه محصول و برند مصرف‌ کننده میگذارد. PIM یا “مدیریت اطلاعات محصول” مکانی برای ذخیره اطلاعات محصول است که برندها و خرده ‌فروشان نیاز به فروش در سراسر اکوسیستم دیجیتال دارند. این فرآیند روشی برای مدیریت اطلاعات محصول، بازاریابی کارآمد و فروش آن محصولات در تمام کانال‌ های فروش و بازاریابی ارائه می ‌کند. هدف PIM بهبود عملکرد فروش شما در نقاط تماس چند کاناله و ارائه یک تجربه خرید جذاب است.

آشنایی با PXM یا مدیریت تجربه محصول

کاربرد PCM در تجارت (مدیریت محتوای محصولات)

به طور کلی PXM راهی است که برندها برای ارائه محتوای مناسب، در زمان و مکان مورد نیاز، برای افزایش فروش، ایجاد وفاداری و افزایش سهم بازار استفاده میکنند. با مدیریت تجربه محصول، می ‌توانید مشتریان خود را از نظر احساسی به شرکت خود وفادار کرده و خود را از رقبا متمایز کنید. استراتژی محتوای محصول شما اساسی ‌ترین راه برای فروش است. بدون یک‌ پایه محکم، تمام تلاش‌ های تجاری، تبلیغاتی و فروش شما به هم می ‌ریزد. مصرف ‌کنندگان از محتوای محصولی که در نتایج جستجو و صفحه محصول پیدا می‌ کنند برای تصمیم‌ گیری در مورد خرید استفاده میکنند. اطمینان از به‌ روز بودن، دقیق بودن و قانع‌ کننده بودن آن برای موفقیت شما بسیار مهم است.

چگونه میتوانیم یک استراتژی برای محتوای محصولات ایجاد کنیم؟

  • ترجیحات مصرف ‌کنندگان را به یاد داشته باشید.
  • سرمایه ‌گذاری بر فناوری محتوای محصولات را در نظر بگیرید.
  • یک پرونده برای دریافت بودجه موردنیاز بسازید.
  • محتوایی ایجاد کنید که مستقیما با خریدار شما صحبت کند و ارتباط داشته باشد.
  • به بهبود ادامه دهید.

کاربرد PCM در تجارت (مدیریت محتوای محصولات)، بیایید تا بهتر برای شما توضیح دهیم…

  • در واقع شما باید ترجیحات کاربر خود را در نظر داشته باشید و محتوای خود را مطابق انتظارات آن ‌ها تنظیم کنید.
  • اطمینان حاصل کنید محتوایی تولید کرده ‌اید که نیازهای آن‌ ها را برآورده می ‌کند.
  • یک ایده خوب برای این کار اضافه ‌کردن نمودار اندازه، تصاویر و سایر مشخصات در توضیحات محصول است.
  • آیا سرمایه‌ گذاری مورد نظر شما به‌ خوبی با “پلتفرم تجارت الکترونیک” یا CMS وب ‌سایت برند شما یکپارچه می‌ شود؟
  • آیا تصویری وجود دارد که بتواند به سؤالات رایج درمورد مواد تشکیل‌ دهنده یا مواد پاسخ دهد آیا ویدئویی وجود دارد که به تصمیم‌ گیری خریداران کمک کند؟ یا…
  • این روش به ‌طور کلی مقرون ‌به‌ صرفه ترین و فوری‌ ترین راه برای شروع تغییرات مؤثر در کل “کاتالوگ محصولات” شما است.
  • به طور کلی سیستمی را انتخاب کنید که به ‌اندازه کافی منعطف باشد تا با نرم ‌افزار دیگری که تیم شما قبلا به آن اعتماد دارد یکپارچه شود.
  • اطلاعات محصول با کیفیت بالا دید، “رتبه ‌بندی موتورهای جستجو”، ترافیک وب ‌سایت و نرخ تبدیل در صفحات محصول را بهبود می ‌بخشد و در نتیجه باعث افزایش درآمد می ‌شود.
  • زمان رسیدن به بازار سریع ‌تر به معنای فرصت‌ های بیشتر برای فروش و درآمد اضافی است.
  • بسیاری از برندها با اضافه ‌کردن محتوای بیشتر به صفحه، ۱۰ تا ۱۵ درصد بهبود “نرخ تبدیل” صفحه محصول را مشاهده می‌ کنند.

لازم است بدانید که این بهبود چه تاثیری بر فروش شما خواهد داشت؟ تغییر در فروش و “رتبه فروش” را پس از یک هفته محتوای بیشتر اندازه ‌گیری کنید و نتایج را با تیم خود به اشتراک بگذارید. خریداران می‌ خواهند خود را در اطلاعات محصول شما ببینند و احساس کنند که توسط یک برند درک شده است. این شامل استفاده از تصاویر سبک زندگی است که واقعی و مختص خریداران شما باشد. به گفته ۳۰ درصد از خریداران، داشتن نظرات فراوان نشانه ‌هایی است که برندها نیازهای مصرف‌ کننده را درک می ‌کنند. اگر برند شما بخواهد در فروش برنده شود، ذهنیت تنظیم و فراموشی وجود ندارد. پیچیده ‌ترین برندها از اتوماسیون برای بازبینی محتوای محصول به‌ صورت روزانه استفاده می ‌کنند. برای این امر لازم است تا به‌ طور کامل با مفهوم PCM  آشنا باشید. از همین طریق به سادگی هرچه تمام تر میتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

اخذ گواهینامه ایزو – صدور گواهینامه ایزو – دریافت گواهینامه ایزو

جهت “اخذ گواهینامه ایزو” و دریافت استاندارد ایزو – صدور فوری گواهینامه ایزو میتوانید از طریق سیستم کاران اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت اخذ گواهینامه ایزو (دریافت ایزو – صدور ایزو) در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت میباشد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

استراتژی محتوای محصولات

چگونه فناوری می ‌تواند به استراتژی محتوای محصولات شما کمک کند؟

باید به شما بگوییم که فرقی نمیکند که سازمان شما از چه استراتژی استفاده میکند خواه یک “سیستم PIM ،PCM یا PXM باشد” که سازمان شما روی آن سرمایه‌ گذاری میکند، هدف افزودن اتوماسیون و سهولت دسترسی به یک فرآیند سنتی دستی است. برای این که بیشترین بهره را از سرمایه‌گذاری خود ببرید، این 4 نتیجه مهم را در ذهن خود داشته باشید.

  • در تمام حوزه‌ های مرتبط با برند یا شرکت خود ثابت بمانید.
  • بدانید کاربرد PCM در تجارت چیست و محتوای محصول موجود را به ‌راحتی به ‌روز کنید.
  • مقیاس را در یک سیستم متمرکز مدیریت کنید.
  • در زمان و منابع خود صرفه‌ جویی کنید.

باید بگوییم که رد پای “دیجیتال” برند شما چیزی است که مصرف‌کنندگان برای شناسایی شما و تصمیم‌ گیری برای خرید استفاده می ‌کنند. روی نرم‌ افزاری سرمایه‌گذاری کنید که می‌ تواند به شما کمک کند محتوای خود را متمرکز کنید و آن را برای نیرو های فروش، توزیع‌ کنندگان و خرده‌ فروشان خود در دسترس قرار دهید تا از اشتباهات و پیام ‌های متناقض در بازار جلوگیری کنید. استفاده از سیستمی با اتوماسیون و ردیابی، تیم شما را قادر می‌ سازد تا زمان به‌ روز رسانی محتوا، محل زندگی و فرآیندی که برای به ‌روزرسانی آن سیستم انجام می ‌شود، مشاهده کند. بسته به سطح پیچیدگی و دسترسی کاتالوگ محصول خود، فناوری را در نظر بگیرید که می ‌تواند نیازهای خرده ‌فروش را خودکار کند و در قفسه دیجیتالی شما بازخوردی در مورد عملکرد محصول و دسته ارائه دهد. همان طور که تجارت شما رشد میکند، پیچیدگی کاتالوگ محصولات و تعداد کانال‌ هایی که در آنها می ‌فروشید نیز افزایش می یابد.

کاربرد PCM در تجارت (مدیریت محتوای محصولات)

علاوه بر این باید بدانید که مهم است که روی “فناوری”، سرمایه ‌گذاری کنید که بتواند تعداد محصولات شما را در کانال ‌های متعدد با عمق کافی در ویژگی ‌های محصول و دارایی ‌های دیجیتال برای پاسخ گویی به نیاز های کسب‌ و کار شما پشتیبانی کند. یکی از پیروزی ‌های اولیه که بسیاری از شرکت ‌ها پس از سرمایه‌ گذاری در فناوری مناسب می ‌بینند، صرفه‌ جویی در زمان و پول است. به زمان اجرای یک شرکت نگاه کنید و درک کنید که کدام فرآیند های دستی را جایگزین خواهید کرد و زمان ذخیره شده را پیگیری کنید تا بتوانید آن بردها را با کسب ‌و کار به اشتراک بگذارید.

بسیار از شما همراهان عزیز ممنونیم که این مقاله آموزشی را مطالعه کردید و به دانش خود افزودید. تمام تلاش تیم ما یاری دادن و اطلاعات مفید و بروز دادن به شما عزیزان است. همراه ما باشید با برخی از مزایای اخذ فوری گواهینامه ایزو توسط شرکت حرفه ای سیستم کاران.

مزایای اخذ فوری گواهینامه ایزو توسط شرکت سیستم کاران :

  • پیاده سازی کاملا رایگان
  • جلب اعتماد ذینفعان و مشتریان
  • مشاوره تلفنی و حضوری
  • کمک به ایجاد کنترل ها و بهبود کیفیت
  • سرعت در کارسازی
  • بهبود کیفیت و کاهش ضایعات
  • صدور گواهینامه ایزو فوری
  • جلب اعتماد عموم مردم جهت شیوه های تجاری صحیح و مطمئن
  • پرداخت کمترین هزینه جهت صدور گواهینامه ایزو
  • صدور فوری گواهینامه ایزو
  • ارتقای وجهه شرکت در بازار و عمومی
  • گرفتن مشاوره از مشاورین فوق حرفه ای در زمینه صدور گواهینامه های ایزو
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • افزایش قرارداد و چشم اندازها
  • استفاده از تجربیات متخصصین ایزو
  • بهبود مدیریت ریسک و عملکرد
  • افزایش قابلیت اطمینان محصول و خدمت
  • جذب مشتری و افزایش مشتری و در نتیجه رشد کسب و کار

ما در مجموعه بزرگ سیستم کاران کنار شما هستیم که با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی “گواهینامه ایزو” اخذ نمایید. تمامی مستندات و هر آنچه نیاز دارید به همراه گواهینامه ایزو در سایت سیستم کاران مستندات قابل دسترسی میباشد. بنابراین برای اخذ گواهی نامه ایزو با حداقل هزینه و بهترین مزایا شرکت سیستم کاران در کنار شما است. ممنون که تا اینجا همراه ما بودید. تیم سیستم کاران همه تلاش خود را میکند تا پاسخ تمامی سوالات شما را بدهد و هر گونه ابهامی را برای شما برطرف کند. اگر خواهان “اخذ گواهینامه ایزو” هستید پس نیاز به یک مشاور ایزو دارید. برای اخذ گواهینامه ایزو معتبر باید ابتدا اقدام به استقرار الزامات ایزو نمایید. مدت زمان اخذ گواهی نامه ایزو بستگی به اهداف تعیین شده سازمان دارد. با مشاوران سیستم کاران در تماس باشید تا شما عزیزان را در این راستا راهنمایی کنند.

مقاله آموزشی کاربرد PCM در تجارت (مدیریت محتوای محصولات) به پایان رسید. امیدواریم که این موضوع برای شما جذاب بوده باشد و اطلاعات مفیدی در اختیار شما گذاشته باشیم. سپاس فراوان برای همراهی شما عزیزان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *