آشنایی با گواهینامه ایزو 44001

گواهینامه ایزو 44001

آشنایی با گواهینامه ایزو 44001

گواهینامه ایزو 44001 یا استاندارد 44001 چیست؟ یا بهتر است بگوییم “سیستم های مدیریت روابط تجاری مشاغل” چیست؟ همه این ها یه توضیح دارد و یک معنی مشترک دارند که در این صفحه از مقالات آموزشی سیستم کاران میخوایم در موردش توضیح دهیم و شما عزیزان را با معنی و مفهوم و کاربر یک ایزو دیگر آشنا کنیم پس همراه ما باشید.

آیا میدانید چگونه و از چه طریقی میتوانید برای “ارتقاء عملکرد شغلی” خود، روابط تجاری مشارکتی مؤثر ایجاد کنید؟ و چگونه این مساله که البته اهمیت بسیار بالایی هم دارد را مدیریت کنید؟ باید در اینجا و همین شروع ماجرا به شما بگوییم که یکی از مهمترین الزامات موفقیت در کسب و کارها، توانایی ایجاد و حفظ روابط مؤثر است. همکاری پیشرفته بین سازمانها طیف وسیعی از مزایا از جمله افزایش نوآوری، مدیریت بهتر هزینه و کاهش ریسک را فراهم میکند. از این رو این مساله خیلی مهم است که شما بدانید چطور این موقعیت را در کسب و کار، شرکت و یا سازمان خود پیاده سازی و سپس چطور آن را مدیریت کنید.

دریافت انواع گواهینامه ایزو فوری با شرکت حرفه ای سیستم کاران

قبل از اینکه دیر شود به یک موضوع بسیار مهم بپردازیم. آیا تا به امروز به داشتن گواهینامه ایزو فکر کرده اید؟ آیا میدانید که برای کسب و کار خود به چه گواهی نامه ایزویی نیاز دارید؟ آیا با انواع استانداردهای ایزو آشنایی دارید؟ آیا میدانید که چه استانداردی مناسب برای کسب و کار، سازمان و یا شرکت شما است ؟ آیا از مزایا و فواید گواهینامه ها و استانداردهای ایزو اطلاعی دارید؟ و سوال آخر آیا میدانید اگر قصد دریافت ایزو فوری داشتید به کجا باید مراجعه کنید؟ خبر خوب این است که همین الان درست ترین جایی هستید که میتوانید باشید. فقط کافیست با کارشناسان و مشاوران فوق حرفه ای ما تماس بگیرید تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریابید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

به طور کلی سوالی که همیشه برای مشتریانی که صاحب برند و شرکت هستند این است که چقدر داشتن گواهینامه ایزو مزایا دارد؟

 باید این گونه بگوییم که هر چقدر از مزایای ایزوها برای شما بگوییم کم است.

 با داشتن گواهینامه ایزو میتوانید رشد چشمگیر به کسب و کار خود دهید.

در ضمن جالب است بدانید که یه “مشاور ایزو” نمیتواند اقدام به اخذ ایزو برای شما عزیزان نماید.

و این موضوع برعهده نهاد “صدور گواهینامه” است.

مشاور شما وظیفه دارد شما را مطابق با استانداردهای ایزو و تصویب ممیزی کیفیت خارجی که به دست یه فرد حسابرس شخص‌ ثالث انجام می شود، تنظیم کند.

استاندارد ایزو 44001

سیستم های مدیریت روابط تجاری مشاغل چیست؟

این استاندارد در واقع یک “استاندارد بین المللی” برای روابط تجاری مشاغل است. ایزو 44001 به طور کلی یک نقشه راه برای ایجاد و مدیریت روابط مشترک با تامین کنندگان، مشتریان، شرکا، به منظور ایجاد منافع برای همه طرفین است. گواهینامه ایزو 44001، شامل یک رویکرد ساختاری برای به اشتراک گذاری منابع، تجربه و مهارتهای پشتیبانی شده برای ایجاد، ارائه و خروج از روابط است. صدور گواهینامه ایزو 44001 نشان میدهد که روابط تجاری شما واقعا مشارکتی است. استاندارد ایزو 44001 برای کمک به سازمان ‌ها، چه‌ بزرگ و چه در بخش‌های دولتی و خصوصی، برای ایجاد و توسعه روابط تجاری رقابتی موثر براساس یک رویکرد مشارکتی به کار میرود.

ازجمله فواید کلی و مزایای کلی دریافت کردن گواهینامه ایزو برای شرکتها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش رضایت مشتریان، توصیف، درک و ارتباطات بیشتر، ایجاد یک فرهنگ حرفه ای و ماموریت بهتر، بهبود پایداری عملیات شما و تمرکز مدیریت و کارمندان و پرسنل، آشنا شدن با نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت شرکت، رشد کسب و کار و حرفه ای شدن برند شما عزیزان، انجام فعالیت های بین المللی و تجارت جهانی و در نهایت بهبود بهره وری، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در هزینه و وقت.

همانطور که میدانید اخذ گواهینامه های ایزو به دلیل وجود شرکت های نامعتبر کمی سخت شده است ولی ما اینجا هستیم تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنیم از این رو جهت دریافت گواهینامه ایزو باید یک سری موارد را در نظر بگیرید. از جمله این راهنمایی ها ی لازم جهت اجرای ایزو :

سیستم های کیفیت موجود خود را با نیازهای ایزو مقایسه کنید. به تعهد و حمایت از مدیریت ارشد به خوبی توجه کنید. نقشه ها و نقش ها، مسئولیتها و زمان بندی ها را به اشتراک بگذارید. تمام کسب و کار را با ارتباطات داخلی خوب درگیر کنید. برای رسیدن به بهترین نتایج، یه تیم پیاده سازی ایجاد کنید. به طور منظم سیستم ایزو خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شما آن را به طور مداوم بهبود می دهید. اصول مدیریت کیفیت را به کسب و کار خود متصل کنید. مشارکت کارکنان را با آموزش و انگیزش انگیزه دهید. به دریافت بازخورد مشتری و تامین کننده در مدیریت کیفیت فعلی توجه کنید. و در آخر میتوانید از مشاوران ما راهنمایی های لازم را بگیرید و اگر سوالی دارید که در اینجا به آن پاسخ داده نشده با ما تماس بگیرید.

مدیریت روابط تجاری مشاغل

سیستم های مدیریت روابط تجاری مشاغل

به طور کلی استاندارد ایزو 44001 – “سیستم های مدیربت روابط تجاری مشاغل”، سازمانها را قادر میسازد تا روابط داخلی و خارجی را تقویت کنند. سند راهنمای این ایزو در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است، نقشه راه را برای پیاده سازی ایزو 44001، ارائه میدهد. و به شما کمک میکند تا روابط تجاری خود را تقویت کنید. از این طریق که سیستمهای مدیریت روابط تجاری مشاغل، نحوه استفاده سازمان ها از یک رویکرد مشترک برای ایجاد و بهبود مشارکت های مؤثر را ارزیابی میکند. این امر میتواند یک چارچوب استراتژیک برای سازمان شما، از نظر اندازه یا بخش آن، فراهم کند تا اصول عمل خوب را در کار مشارکتی به کار ببندید. شما می توانید از مشخصات آن به عنوان راهنمایی برای توسعه و پرورش روابط ارزشمند در سراسر زنجیره تامین استفاده کنید. این امر به شما امکان را میدهد تا از همکاری، بیشترین بهره را ببرید و مسیر اهداف شرکت و یا سازمانتان را به درستی مشخص کنید.

اخذ گواهینامه ایزو 44001 فوری – صدور گواهینامه ایزو 44001 فوری – دریافت گواهینامه ایزو 44001 فوری

جهت “اخذ گواهینامه ایزو” و دریافت استاندارد ایزو – صدور فوری گواهینامه ایزو میتوانید از طریق سیستم کاران اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت اخذ گواهینامه ایزو (دریافت ایزو 44001 – صدور ایزو 44001 ) در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت میباشد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

از جمله مزایای کلی اخذ و دریافت گواهینامه ایزو میتوان به این موارد اشاره کرد :

جهانی شدن و ایجاد مزیت رقابتی در صادرات و تجارت، دریافت گواهینامه بین المللی معتبر با کد رجیستر، ایجاد فروش بیشتر به دلیل تقویت برند، ایجاد و بهبود یک سیستم مدیریت کارا، مدیریت کیفیت محصولات و خدمات سازمان و در نهایت ایجاد احساس اطمینان خاطر در مشتریان که همین امر بسیار مهم و حائز اهمیت است و میتواند فروش شما را چندین برابر بیشتر کند و باعث رشد کسب و کار و تجارت شما بشود.

نحوه مدیریت روابط با گواهینامه و استاندارد ایزو 44001 – سیستم های مدیریت روابط تجاری مشاغل

لازم به ذکر است که “گواهینامه و استاندارد ایزو 44001” از ساختار ضمیمه اس ال پیروی می کند و از این رو با برخی دیگر از استانداردهای سیستم های مدیریت مانند استاندارد ایزو 9001 سازگار است. بخش عملیات این استاندارد، به یک چرخه هشت مرحله ای اشاره دارد که الزامات مربوط به ایجاد و مدیریت روابط تجاری را از ابتدا تا عدم توافق مشخص میکند. این هشت مرحله عبارتند از:

  1. آگاهی عملیاتی
  2. دانش
  3. ارزیابی داخلی
  4. انتخاب شریک
  5. همکاری با یکدیگر
  6. ایجاد ارزش
  7. ماندن در کنار هم
  8. استراتژی خروج

جهت اخذ استاندارد ایزو و گواهینامه ایزو (دریافت ایزو یا صدور ایزو) سیستم کاران آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمانها میباشد. کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند .

همراه ما باشید با ادامه مقاله آموزشی بعد از اخذ انواع گواهینامه ایزو – صدور انواع گواهینامه ایزو – دریافت فوری انواع گواهینامه ایزو با سیستم کاران، جهت “اخذ گواهینامه ایزو فوری” و دریافت فوری استاندارد ایزو – صدور فوری گواهینامه ایزو میتوانید از طریق سیستم کاران اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت اخذ گواهینامه ایزو (دریافت ایزو – صدور ایزو) در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما و برترین مشاوران کشور بهره مند شوید.

 

 سیستم های مدیریت روابط تجاری مشاغل

همراه ما باشید با توضیحات بیشتر در مورد این 8 مرحله.

  • مرحله اول : آگاهی عملیاتی

“نحوه و طریقه ی درک مدیریت روابط متناسب با اهداف تجاری و سازمانی شما”

  • مرحله دوم : دانش

 “تعریف کلی روند تهیه استراتژی و پرونده تجاری برای هر فرصت همکاری”

  • مرحله سوم : ارزیابی داخلی

“بررسی و ارزیابی نحوه قرارگیری سازمان و شرکت شما برای همکاری و ایجاد توانایی و محیط مورد نیاز برای همکاری مؤثر”

  • مرحله چهارم : انتخاب شریک

“پیگیری، بررسی ، شناسایی و معرفی شرکای احتمالی مشارکت کننده و دستیابی به توافق داخلی برای تعامل”

گواهینامه و استاندارد ایزو 44001 – سیستم های مدیریت روابط تجاری مشاغل

علاوه بر این لازم به ذکر است زمانی که دارید یک مرجع صدور گواهینامه را انتخاب میکنید ، به نکات زیر دقت کنید:

در درجه اول ببینید شرکت مورد نظر اعتبار بخشی تاییدیه مستقل شایستگی را فراهم میکند یا نه. سپس چند مرجع صدور و اخذ گواهینامه و استاندارد ایزو را ارزیابی کنید و با هم مقایسه کنید. در ادامه سوابق کاری آن شرکت را بسنجید و در موردش حسابی تحقیق کنید. خوب دقت کنید و بررسی کنید که آیا سازمان صدور گواهی از “استاندارد CASCO مربوطه استفاده میکند. به خوبی بررسی کنید که سازمان مد نظرتان معتبر است یا نه. حواستان را خوب جمع کنید تا در دام شیادان و افراد سودجو و سواستفاده کن نیفتید. در آخر دقت کنید اعتبارسنجی اجباری نیست و عدم اعتبار لزوما به معنای معتبر نبودن نهاد صدور گواهینامه نیست.

استاندارد ایزو 44001

همراه ما باشید با ادامه توضیحات در مورد این 8 مرحله.

  • مرحله پنجم : همکاری با یکدیگر

“توسعه و ایجاد یک پایه رسمی برای همکاری مشترک شرکا، که شامل توافق نامه ها، نقش ها و مسئولیتها میباشد.”

  • مرحله ششم : ایجاد ارزش

“توسعه و ایجاد یک فرآیند برای تیمهای مدیریت مشترک با شناسایی پیشرفت ها و تعیین اهداف.”

  • مرحله هفتم : ماندن در کنار هم

“بررسی برآورد نتایج و ایجاد استراتژی هایی برای حفظ حداکثر منافع و ارتقاء رفتار و اعتماد به نفس کلی.”

  • مرحله هشتم : استراتژی خروج

“تهیه و اجرای طرحی برای منصرف شدن”

لازم به ذکر است که مابقی الزامات برای اطمینان و حفظ سیستم مدیریتی مؤثر، برای بهینه ‌سازی و بهره‌ مندی حداکثر از ذینفعان مناسب است.

از جمله فواید کلی و مزایای کلی دریافت کردن گواهینامه ایزو برای سازمان ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد فرصتهای بازاریابی و ورود به بازارهای جدید و تمرکز مدیریت، شناخت بیشتر مشتریان و نیازهایشان و کسب درآمد بیشتر از مشتریان جدید، مشخص شدن مسئولیت ها در سراسر سازمان و  شرکت ها، ایجاد فرصتی برای کسب و کار و تجارت بین المللی بهینه نمودن فرآیندها و ارتباط با کارکنان و مشتریان، افزایش بهره وری و مزیت رقابتی، ایجاد سیستم ارزیابی جهت بهبود مستمر و کاهش خطرات احتمالی و کاهش حق بیمه، بهبود کیفیت، خدمات، ایمنی و رضایت مشتریان و کاهش برگشتی محصولات و شکایت مشتریان، توسعه دادن سیستم مدیریت و شناسایی فرآیند اصلی، وجود نظارت، بازرسی بر سیستم و شناسایی نقاط ضعف و قدرت، تجارت بین الملل و مشارکت در صنعت و بهره وری بیشتر و درنهایت رشد چشمگیر کسب و کار و رسیدن به اهداف سازمان.

مزایای اخذ استاندارد ایزو 44001 :

  • توانایی بدست آوردن کسب‌ و کار بیشتر: میتوان گفت این ایزو درها را برای سازمان و شرکت شما باز میکند و باعث پیشرفت چشمگیرتان میشود.
  • جلب رضایت مشتری : تحویل محصولات که به طور مداوم نیازهای مستری را برآورده میکند و خدماتی که قابل ‌اعتماد بوده و مشتریان می ‌توانند به آن تکیه کنند را ایجاد میکند.
  • بهبود روابط ذینفعان : درک سازمان را با کارکنان، مشتریان و تامین کنندگان بهبود میبخشد و باعث رشد کسب و کارتان میشود.
  • الزامات قانونی: درک کنید که الزامات قانونی و نظارتی چه تاثیری بر سازمان شما و مشتریان می گذارد از این رو میتوانید زودتر و بهتر به اهدافتان برسید.
  • کاهش هزینه ‌های عملیاتی : بهبود مستمر فرآیندها و بازده عملیاتی منجر به ذخیره پول می‌شود و هزینه های شرکت و سازمان شما را به شدت کاهش میدهد.
  • بهبود مدیریت ریسک : سازگاری و قابلیت پیگیری محصولات و خدمات به این معنی است که رفع مشکل آسان‌تر است و شما اینگونه جلوی هرگونه ریسکی را میتوانید بگیرید.

میتوان گفت گواهینامه ایزو یک ابزار بسیار قدرتمند است برای :

رشد کسب و کار بیشتر و رقابت در مناقصات، پیشرفت عملکرد موثر ذینفعان و تامین زنجیره های تولید، کسب رضایت بیشتر مشتریان، بهبود مداوم، عملیات ساده و کاهش هزینه ها، انعطاف پذیری بیشتر و رسیدن به یک کسب و کار پایدار و رسیدن به حکومت قوی و سازمان یافته در سازمان و رسیدن به اهداف بلند مدت .

استاندارد ایزو 44001 – سیستم های مدیریت روابط تجاری مشاغل

لزوم دریافت گواهینامه 44001 برای سازمانها؟

به نظر شما صدور و “دریافت گواهینامه ایزو” 44001 برای سازمانها مناسب است؟ کار مشارکتی، منافع بسیار بسیار زیادی را برای سازمانها در بخشهای مختلف به ویژه برای روابط یا زنجیره های تامین فراهم میکند که با سطح بالایی از ریسک و سرمایه گذاری پیچیده همراه می باشد. استاندارد 44001 به ویژه برای سازمان های درگیر در راه اندازی یا تحویل پروژه های بزرگ در بخش هایی از قبیل راه آهن، ساخت و ساز، مورد نیاز است. با دریافت این ایزو ارتباطات تجاری بهتری را ایجاد کنید و کسب و کارتان را پیشرفت دهید.

بسیار از شما همراهان عزیز ممنونیم که این مقاله آموزشی را مطالعه کردید و به دانش خود افزودید. تمام تلاش تیم ما یاری دادن و اطلاعات مفید و به روز دادن به شما عزیزان است. مزایای اخذ فوری گواهینامه ایزو توسط شرکت سیستم کاران :

  • پیاده سازی کاملا رایگان
  • جلب اعتماد ذینفعان و مشتریان
  • مشاوره تلفنی و حضوری
  • کمک به ایجاد کنترل ها و بهبود کیفیت
  • سرعت در کارسازی
  • بهبود کیفیت و کاهش ضایعات
  • صدور گواهینامه ایزو فوری
  • جلب اعتماد عموم مردم جهت شیوه های تجاری صحیح و مطمئن
  • پرداخت کمترین هزینه جهت صدور گواهینامه ایزو
  • صدور فوری گواهینامه ایزو
  • ارتقای وجهه شرکت در بازار و عمومی
  • گرفتن مشاوره از مشاورین فوق حرفه ای در زمینه صدور گواهینامه های ایزو
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • افزایش قرارداد و چشم اندازها
  • استفاده از تجربیات متخصصین ایزو
  • بهبود مدیریت ریسک و عملکرد
  • افزایش قابلیت اطمینان محصول و خدمت
  • جذب مشتری و افزایش مشتری و در نتیجه رشد کسب و کار

استاندارد ایزو 44001 – سیستم های مدیریت روابط تجاری مشاغل

ما در مجموعه سیستم کاران کنار شما هستیم که با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی “گواهینامه ایزو” اخذ نمایید.

تمامی مستندات و هر آنچه نیاز دارید به همراه گواهینامه ایزو در سایت سیستم کاران مستندات قابل دسترسی می باشد.

بنابراین برای اخذ گواهی نامه ایزو با حداقل هزینه و بهترین مزایا شرکت سیستم کاران در کنار شما است.

ممنون که تا اینجا همراه ما بودید. تیم سیستم کاران همه تلاش خود را میکند تا پاسخ تمامی سوالات شما را بدهد و هرگونه ابهامی را برای شما برطرف کند.

اگر خواهان “اخذ گواهینامه ایزو” هستید پس نیاز به یک مشاور ایزو دارید.

برای اخذ گواهینامه ایزو معتبر باید ابتدا اقدام به استقرار الزامات ایزو نمایید .

مدت زمان اخذ گواهی نامه ایزو بستگی به اهداف تعیین شده سازمان دارد. با مشاوران سیستم کاران در تماس باشید تا شما عزیزان را در این راستا راهنمایی کنند.

2 دیدگاه برای “آشنایی با گواهینامه ایزو 44001

    • admin گفته:

      برای اطلاعات دقیق و کامل شما میتونید با کارشناسان مرکز مشاوره سیستم کاران با شماره تلفن : 79165-021 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *