اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات

گواهینامه ایزو برای مناقصات

اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات

“درخواست گواهینامه ایزو برای مناقصات” را دارید؟ آیا به کسب اعتبار بیشتر با گواهینامه ISO نیاز دارید؟ سازمان ایزو، جهت همگام سازی استاندارد ها بر روی سازمان ها نظارت می کند تا تمامی مبادلات در سطح جهانی با یک استاندارد یکسان برگزار شود. به همین جهت داشتن این سند، گواهی اعتبار برای سازمان های دولتی و خصوصی است. البته ممکن است بین برنده شدن و باخت در مناقصه تفاوت ایجاد کند.

مناقصه ها شامل معیارهای “گواهینامه ایزو” در مورد “ایمنی زیست محیط” و کیفیت استاندارها است تابه شرکت ها و سازمانهایی که برای مناقصات شرکت می کنند؛ این اطمینان را بدهد که سیستم های نظارتی و مدیریتی کسب و کار دارای استاندار های مطلوبی است و همچنین رعایت کلیه الزامات قانونی در سازمان گواهی شده وجود دارد. ایمنی و قوانین زیست محیطی نشان دهنده ی این امر است که سازمان دارای گواهینامه متعهد به ایجاد و اجرای بهترین فرآیندهای تجاری و حفظ و بهبود ثابت در استانداردها است.

چرا باید گواهی ISO بگیرم؟

“گواهینامه ایزو” به بیان ساده و عامیانه به مخاطبان سازمان شما خواهد گفت که شما دارای سیستم عاملی هستید که برروی کیفیت و استاندارهای شما نظارت میکند و این استاندارد ها مطابقت کامل با استاندارهای جهانی را دارد و شرکت یا سازمان شما کاملا مورد اطمینان است. از رایج ترین استانداردها شامل استاندارد کیفیت ISO 9001، استاندارد محیط زیست ISO 14001 است.

همانطورکه در بالاتر اشاره کردیم “اخذ گواهینامه ایزو “برای مناقصات می تواند بینش و اطمینان بیشتری برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. گواهی ایزو علاوه بر این که سطح اطمینان مخاطبان از استاندارد های شما را بالا میبرد باعث پیشرفت کار شما در سطح بین الملل نیز خواهد شد.

ایزو برای مناقصات

در بخش بعضی از گزارش ها و آمارهای کلیدی وجود دارد که باید در مورد اعتبار بخشی ISO با QMS و مناقصه در نظر گرفته شوند.

  • اعتبار گواهینامه ایزو به شما کمک کند تا در مناقصات از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • افزایش کارایی به رضایت و حفظ مشتریان کمک میکند.
  • در برخی از مناقصات نیاز به گواهینامه های ایزو تخصصی دارید تا بتوانید پیروز مناقصه باشید.
  • اعتبار سنجی متداول ISO برای مناقصه ها ISO 9001 و ISO 14001 است.
  • با بهبود اصولی روابط داخلی سازمان ها و شرکت ها، اطمینان حاصل می­شود که همه کارکنان طبق یک دستورالعمل استاندارکار کار می کنند؛ و حضور کارمندان در روند کارها باعث بهبود فرآیندها، بهره وری بیشتر و شادی و علاقمندی بیشتر آنها خواهد شد.
  • این مدرک به شرکت کنندگان در مناقصه نشان میدهد که سازمان گوهای شده مورد اطمینان در سطح جهانی است و هر سال ممیزی های سازمان ایزو را با موفقیت پشت سر میگذارد و کاملا استاندارد است.
  • “QMS می تواند راهنمای سیستم مدیریت شما را برای شما بنویسد.”
  • بهبود رضایت مشتری، با درک نیازهای مشتریان خود و کاهش خطاها، اعتماد مشتری را نسبت به توانایی خود در ارائه محصولات و خدمات افزایش می دهید.
  • “به طور معمول برای اخذ گواهی باید 45 روز صبر کند مگر در شرایط خاص”
  • “QMS در 60 کشور جهان فعالیت کرده است و معتبر است.”
  • “20000 سیستم مدیریت توسط QMS راه اندازی شده است.”
  • “روابط بهتر با تامین کنندگان؛ استفاده از بهترین فرآیندها به زنجیره های تامین کارآمدتر کمک میکند و صدور گواهینامه این موارد را به تامین کنندگان شما نشان میدهد.”
  • “امتیاز فعلی Feefo 4.9/5 است.”
  • “کمک به بالا بردن راندمان عملیاتی ، با دنبال کردن بهترین روش های متمرکز بر کیفیت صنعت، ایمنی و محیط زیست می توانید هزینه ها را در سطح چشم گیری کاهش دهید.”
  • “QMS می تواند از شما با یک گواهینامه ISO برای مناقصات پشتیبانی کند و تیم مناقصه شما در پاسخ به مناقصه شما را پشتیبانی خواهد کرد.”

به همین جهت اگر قصد شرکت در مبادلات جهانی را دارید از مزایای “اخذ گواهینامه ایزو” برای مناقصات قافل نشوید؛ این گواهی می تواند برگ برنده شما باشد.

اعتبار سنجی ISO در مناقصه ها

برای حضور در بعضی از مناقصه ها باید از گواهی های تخصصی تر سازمان ایزو مانند “ گواهینامه ایزو 17025 “یا گواهی 1348  استفاده کنید. بنابراین با یک گواهی کلی و غیر تخصصی حضور شما پذیرفته نخواهد شد زیرا شرایط لازم را دارا نیستید. البته این شرایط در اکثر مناقصات به طور منظم موجود است و باید یکی از اولین مواردی باشد که باید هنگام بررسی پیشنهاد برای یک قرارداد خاص بررسی شود. زمانی که یک مناقصه مورد نظر و سود آور خود را پیدا کردی می توانید برای اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات به ما مراجعه کنید و پیروزی خود را تضمین کنید.

مزایای اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات  چیست؟

از آنجایی که یک فرد سومی از طرف “سازمان جهانی ایزو” مطابقت کامل سیستم شما با استانداردهای تعیین شده را نظارت و تایید کرده است، شرکت کنندگان در مناقصه گواهینامه ایزو مبنی بر توانایی سازمان شما را اثبات شده تلقی میکنند. اغلب، اگر گواهینامه مورد نیاز را حفظ کنید، می توانید بخش های بزرگی از اسناد مناقصه قابل برگشت را نادیده بگیرید. این کارایی در فرآیند ایجاد می کند و هزینه کلی ارسال شما را کاهش میدهد.

“گواهینامه” صادر شده علاوه بر این که پیشنهاد شما را سود مندانه تر نشان میدهد، دارای مزایای بیشماری نیز می باشد. با توجه به موضوع که ممیزی ها و تمامی استانداردهای سازمان ایزو در تمام جوامع  بین المللی به رسمیت شناخته شده است و از ارزش بسیار برخوردار می باشد، گواهینامه می تواند به شرکت یا سازمان شما اعتبار بیافزاید و فرصتی برای تضمین قراردادهای بزرگ تجاری بزرگتر ایجاد کند.این امر برای شرکت ها و سازمان های  بزرگ و کوچک صدق میکند، با گواهینامه ها و روش های ISO که برای همه سازمان ها قابل اجرا هستند.

کلام آخر

اگر “درخواست اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات” را دارید و از اینکه شرایط کافی و استاندارد برای اخد مدرک را دارید یا خیر مطمئن نیستید، توصیه می کنیم با یک متخصص یا مشاور صحبت کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما برای صدور گواهینامه آماده است. در شرکت ما یک گروه از کارشناسان با تجربه از متخصصان داریم که می توانند با شما در مورد فرآیند صدور گواهینامه صحبت کنند و ارزیابی عمیقی از کسب و کار شما را تکمیل کنند؛ تا اطمینان حاصل شود که شما مطابقت کامل با استاندارد های سازمان ایزو را دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *