تیم ممیزان سیستم کاران

تیم ممیزان سیستم کاران

ویژگیهای تیم ممیزان سیستم کاران چیست؟

ویژگیهای تیم ممیزان سیستم کاران چیست؟ آیا تشخیص این ویژگی ها کار آسانی است؟ آیا به راحتی میتوان در یک سازمان، شرکت و یا کسب و کار این ویژگی ها را پیدا کرد؟ تا مسیر رسیدن به اهداف سریعتر پیدا شود؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات لازمه در این راستا را به دست آورید.

تمامی افرادی که در بحث “مدیریت کیفیت” و انجام ممیزی سیستم مدیریت کیفیت فعالیت دارند، باید شایستگی و دانش لازم را براساس الزامات شایستگی “گواهینامه ایزو 17021:2011 “که در زیر به آن اشاره شده است، داشته باشند. از این رو لازم نیست که کلیه اعضای تیم ممیزی شایستگی یکسان داشته باشند، بلکه تیم ممیزی می تواند برای انجام یک ممیزی شایستگی کافی داشته باشد. و هر فردی بر یکی از موارد ذکر شده مسلط باشد.

تیم ممیزان سیستم کاران چیست؟

تیم ممیزان سیستم کاران یک عملکرد مستقل در یک سازمان است که با ارزیابی ریسک و محیط کنترل به مدیریت کمک میکند تا به اهداف خود دست یابد. با این حال، بخش های سیستم کاران به ندرت در آینه نگاه می کنند و ارزیابی انتقادی از ویژگی های خود انجام می دهند. در حالی که ما زمان زیادی را صرف فکر کردن به عملکرد تیم‌های دیگر می‌ کنیم، اگر به رشد و موفقیت ادامه دهیم، تمرینی ضروری برای خودمان است.

چه چیزی تیم ممیزان سیستم کاران را حرفه ای می کند؟

یک تیم استثنایی با ادغام اطلاعات از منابع متفاوت در تصویر بزرگتر، مهارتهای تفکر انتقادی قوی را نشان میدهد. آنها انعطاف پذیری لازم برای انطباق با شرایط متغیر را دارند. یک تیم با فن‌ آوری می‌داند که چگونه در ابزارها و برنامه‌های مختلف حرکت کند. تیم ممیزان با بالاترین عملکرد در ایجاد روابط مثبت و استراتژیک موثر هستند. مهمتر از همه، یک حرفه ای ممیزی نمونه همیشه به دنبال استفاده از مهارت های خود در جهت ارزش افزودن به تیم، سازمان و حرفه است.

رهبران بخش سیستم کاران باید مبانی و ویژگی های تیم های سیستم کاران موثر و هم چنین عادات بد را برای جلوگیری از کاهش اثر بخشی تیم درک کنند. با تلاش برای اطمینان از اینکه گروه شما این پنج ویژگی کلیدی را در بر می گیرد، در مسیر ایجاد و حفظ یک تیم سیستم کاران موفق خواهید بود.

دارای دامنه جهانی ریسک است

اگر چه ممکن است تیم‌های سیستم کاران ارجاع به برنامه‌ ها، چک‌ لیست ‌ها و کنترل‌های یکسانی را برای آزمایش سالی به سال آسان بدانند، اما یک عملکرد سیستم کاران داخلی مؤثرتر این موضوع را در نظر می‌گیرد که آیا فعالیت ‌های آن با پوشش ریسک در سطح شرکت همخوانی دارد یا خیر. یکی از نشانه های تیم سیستم کاران عالی این است که آنها برنامه سیستم کاران و حوزه های محدوده خود را با ریسک های در حال تحول و حوزه های رشد کسب و کار هماهنگ می کنند.

تیم ممیزان سیستم کاران

یکی از راه ‌هایی که دپارتمان‌ های تیم ممیزان سیستم کاران به این هدف دست می‌ یابند، آموزش خود در مورد استانداردهای جدید انطباق، چارچوب ‌های نظارتی، و تغییر قوانین است، به‌ ویژه در مناطق یا کشورهایی که کسب ‌و کار در حال گسترش است. برای شرکت‌ های جهانی که به رشد بین ‌المللی خود ادامه می ‌دهند، تیم‌ های مورد نظر می ‌توانند با انجام بررسی ‌های جهانی و اطمینان از مدیریت مناسب ریسک در کشورها و مناطق جدید کمک کنند. با افزایش تعداد و پیچیدگی ریسک ‌ها، داشتن یک برنامه مدیریت ریسک سازمانی که پوشش وسیعی از ریسک ‌ها را تضمین می‌کند، ضروری است.

1)تمرین ها، تکنیک ها ، اصول و اصطلاحات سیستم مدیریت کیفیت

لازم است بدانید که کلیه اعضای تیم ممیزی باید بردانش موارد زیر مسلط باشند:

  • اصول سیستم مدیریت کیفیت و کاربرد آنها
  • کاربرد چرخه PDCA و رویکرد فرآیندی
  • حوزه و کاربرد محدودیت ها
  • اصطلاحات و تعاریف مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت
  • ساختار مستندات خاص سیستم مدیریت کیفیت، سلسله مراتب و روابط متقابل
  • ابزارها، روشها، تکنیکهای سیستم مدیریت کیفیت و کاربرد آن ها

سیستم مدیریت کیفیت QMS چیست؟

به طور کلی این  “سیستم” به عنوان یه سیستم رسمی تعریف می شود که فرآیندها، رویه ها و مسئولیتها را برای دستیابی به سیاستها و اهداف کیفیت مستند میکند. “QMS” به هماهنگ کردن و هدایت فعالیت های سازمان برای برآوردن نیازهای مشتری و نظارتی و بهبود اثر بخشی و کارایی آن به طور مداوم کمک میکند.

“ایزو 9001:2015” استاندارد بین المللی که الزامات “سیستم های مدیریت کیفیت” را مشخص میکند، برجسته ترین رویکرد برای سیستم های مدیریت کیفیت است. در حالی که برخی از اصطلاح “QMS” برای توصیف استاندارد ISO 9001 یا گروهی از اسناد مربوط به QMS استفاده میکنند، در واقع به کل سیستم اشاره دارد. اسناد فقط برای توصیف سیستم خدمت میکنند.

برای دریافت گواهینامه ایزو 9001 ،گواهی نامه فوری 9001 ،دریافت سریع گواهینامه ایزو 9001 و هر گونه گواهینامه و استاندارد ایزو با سیستم کاران تماس بگیرید. خدمات سیستم کاران در زمینه دریافت ایزو معتبر و فوری،‌ مشاوره ایزو رایگان، اخذ ایزو برای شغلهای مختلف است که منجر به گرفتن ایزو و دریافت ایزو معتبر میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی انواع گواهینامه ایزو می‌توانید از طریق شماره 79165-021 با ما در تماس باشید. کارشناسان حرفه ای و خبره ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند .

برخی از مزایای ایزو 9001 برای سازمان ها  :

  • بهینه نمودن فرآیند ها
  • بهبود ارتباط با کارکنان و مشتریان
  • کاهش هزینه ها
  • بهبود کیفیت و خدمات
  • تحویل به موقع محصولات و خدمات
  • کاهش برگشتی محصولات
  • کاهش شکایت مشتریان
  • ردیابی محصولات و خدمات
  • فرصت های بازاریابی و ورود به بازارهای جدید
  • حمایت مدیریت ارشد برای مدیریت فرآیند کارآمد
  • افزایش بهره وری و مزیت رقابتی
  • افزایش رضایتمندی مشتریان
  • فراهم نمودن سیستم ارزیابی جهت بهبود مستمر
  • مشخص نمودن مسئولیت ها در سراسر سازمان
  • افزایش سود آوری و رشد سازمان

تیم ممیزان سیستم کاران

گواهینامه ایزو ISO 9001:2015 و سایر استانداردهای QMS

” ISO 9001:2015″ شناخته شده ترین و پیاده سازی شده ترین استاندارد سیستم مدیریت کیفیت در جهان است. از اینرو الزامات یک QMS را مشخص میکند که سازمان ها میتوانند از آن برای توسعه برنامه های خود استفاده کنند.

سایر “استانداردهای ایزو” مرتبط با سیستم های مدیریت کیفیت عبارتند از بقیه سری های ISO 9000 شامل ISO 9000 و ISO 9004،سری ISO 14000 سیستم های مدیریت زیست محیطی، گواهینامه ایزو 13485 سیستم های مدیریت کیفیت برای تجهیزات پزشکی، ISO 19011 مدیریت ممیزی سیستم ها، و IATF 16949 سیستم های مدیریت کیفیت برای محصولات مرتبط با خودرو.

عناصر و الزامات یک  QMS

  • راهنمای کیفیت
  • رویه ها، دستورالعمل ها و سوابق
  • فرصت های بهبود
  • خط مشی کیفیت و اهداف کیفیت سازمان
  • مدیریت اطلاعات
  • فرآیندهای داخلی
  • رضایت مشتری از کیفیت محصول
  • تحلیل کیفیت

چرخه PDCA

چرخه PDCA و رویکرد فرآیندی، که جزء ویژگیهای تیم ممیزان  سیستم کاران است، چیست؟

“چرخه برنامه ریزی”، انجام بررسی یک مدل چهار مرحله ای برای انجام تغییرات است. همانطور که یک دایره پایانی ندارد، چرخه PDCA باید بارها و بارها برای بهبود مستمر تکرار شود. چرخه PDCA یک ابزار برنامه ریزی پروژه در نظر گرفته میشود.

از چرخه PDCA چه زمانی استفاده کنیم؟

  • شروع یک بهبود پروژه جدید
  • توسعه یک طراحی جدید یا بهبود یافته از یک فرآیند، محصول یا خدمات
  • تعریف فرآیند کاری تکراری
  • برنامه ریزی جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها به منظور تأیید و اولویت بندی مشکلات یا علل ریشه ای
  • اجرای هرگونه تغییر در فرآیند پروژه

چرخه PDCA  یا همان رویه  Plan-do-check-act Procedure

چرخه PDCA  مخفف شده عبارت Plan-do-check-act Procedure است. که اول هر کلمه کنار هم قرار گرفته و کلمه مخفف شده PDCA  را ساخته هر کدام از این کلمه ها معنای متفاوتی دارند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

1-“برنامه ریزی”: در مجموعه خود و کسب و کارتان، یک فرصت را بشناسید و برای تغییر برنامه ریزی کنید.

2-“انجام دادن”: تغییر مد نظرتان را آزمایش کنید. یک مطالعه در مقیاس کوچک انجام دهید.

3-“بررسی کردن”: آزمایش به دست آمده را مرور و بررسی کنید، نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، و آنچه را که یاد گرفته اید شناسایی کنید.

4-“عمل کردن”: بر اساس آنچه در مرحله مطالعه آموخته اید اقدام کنید اگر تغییر جواب نداد، دوباره با یک برنامه متفاوت چرخه را طی کنید. اگر موفق بودید، آنچه از آزمون آموختید را در تغییرات گسترده‌ تر بگنجانید. از آنچه آموخته اید برای برنامه ریزی بهبودهای جدید استفاده کنید و چرخه را دوباره شروع کنید.

مدل PDCA ساختار اساسی برای :

  • برنامه ریزی استراتژیک کلی
  • بررسی و تحلیل
  • طراحی و ارائه برنامه
  • هدف گذاری و ارزیابی
  • ارائه خدمات پشتیبانی
  • آموزش

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با تیم پشتیبانی سیستم کاران تماس بگیرید.

فرآیند و رویکرد PDCA  در تیم ممیزان سیستم کاران

یک رویکرد ناب برای ارتقای پیشنهادات کارکنان “پیشرفت کیفیت” این رویکرد ساده و با فناوری پایین، فرآیند بصری را حفظ می‌کند و به راحتی در جایی که هر پیشنهاد در فرآیند PDCA است، بدون نیاز به ایمیل، پایگاه‌ های داده یا سایر ابزارهای فن‌ آوری ارتباط برقرار می‌کند.

چرخش به عقب “پیشرفت کیفیت” به نظر میرسد هنوز سردرگمی زیادی در مورد چرخه برنامه ریزی انجام (PDSA) وجود دارد اگر پروژه از فرآیند DMAIC پیروی می‌کند، می‌توانید تغییراتی را در طرح کلی PDCA انجام دهید، این رویکردی است که توسط Deemsys Inc.، یک سازمان آموزشی که می‌خواهد نرخ پاسخ تلاش‌های بازاریابی ایمیلی خود را بهتر درک کند، اتخاذ کرده است.

نمونه هایی از ابزار ها ، روش ها و تکنیک های سیستم های مدیریت کیفیت :

  • روش های شناسایی و نظارت بر رضایت و درک مشتری
  • تکنیک های نقشه کشی فرآیند ها
  • ابزارهای بهبود (کایزن ، 6 سیگما و …)
  • اصول اقتصاد کیفی
  • تکنیک های آماری
  • فرآیند اندازه گیری
  • تکنیک حل مساله
  • تحلیل علل ریشه ای
  • رویکرد مدیریت ریسک

مدیریت-کیفیت


مزایای سیستم های مدیریت کیفیت

پیاده سازی “سیستم مدیریت کیفیت” بر هر جنبه ای از عملکرد یک سازمان تأثیر می گذارد.

 مزایای یک سیستم مدیریت کیفیت مستند عبارتند از:

1-برآوردن نیازهای مشتری، که به القای اعتماد در سازمان کمک میکند و به نوبه خود منجر به مشتریان بیشتر، فروش بیشتر و تجارت بیشتر می شود.

2-برآورده ساختن الزامات سازمان، که تضمین کننده انطباق با مقررات و ارائه محصولات و خدمات به صرفه ترین و کم هزینه ترین روش، ایجاد فضایی برای گسترش، رشد و سود است.

این موارد مزایای بیشتری را ارائه می دهند، از جمله:

  • تعریف، بهبود و کنترل فرآیندها
  • کاهش ضایعات
  • جلوگیری از اشتباهات
  • کاهش هزینه ها
  • تسهیل و شناسایی فرصت های آموزشی
  • کارکنان فعال
  • تنظیم جهت در سطح سازمان
  • برقراری آمادگی برای تولید نتایج ثابت و مثبت

2) استاندارد های سیستم مدیریت کیفیت و مستندات مربوطه

اشخاص و افراد دخیل در ممیزی QMS باید دانش های زیر را حتما داشته باشند.

  • استانداردها و مستندات مربوط به “سیستم مدیریت کیفیت” مورد استفاده در پروسه صدور و کاربردهای آن
  • تعامل بین عناصر “استاندارد سیستم مدیریت کیفیت” و سایر مستندات مربوطه

کاهش هزینه‌های شرکت باعث میشود بخش ‌های تیم ممیزان سیستم کاران بیش از هر زمان دیگری مشارکت خود را در طرح‌ های شرکت ثابت کنند. معیارهای عملکرد شواهدی هستند که تیم های ممیزان  برای نشان دادن همسویی خود با اهداف استراتژیک کسب و کار به آن نیاز دارند. تیم های ممیزان  موثر میتوانند به وضوح و به طور موثر اندازه گیری کنند که چگونه فعالیت های آنها از اهداف شرکت حمایت می کند، که آنها را در موقعیت قوی برای نشان دادن ارزش خود به کمیته سیستم کاران قرار می دهد.

 

معیارهای عملکرد موثر برای ردیابی عبارتند از:

  • کاهش مشهود در مسائل و کمبودها سال به سال، به دلیل آموزش، نتایج ، و افزایش مشارکت استراتژیک با کسب و کار.
  • افزایش نمرات رضایت از نظرسنجی ممیزی شوندگان.

نشانه هایی که یک تیم سیستم کاران ممکن است ارزش قابل اندازه گیری اضافه نکند: فقدان دستورالعمل، جهت، هدف بزرگتر یا اهداف خاص. توانایی اندازه گیری و گزارش ارزش و اهمیت تیم را ندارد. مشکل در تعامل و همکاری با مدیران اجرایی.

3) الزامات مدیریت کسب و کار

اشخاص و افراد دخیل در ممیزی QMS باید دانش های زیر را داشته باشند:

  • محتوای کلی مدیریت سیستم، الزامات و روابط داخلی بین قوانین، اهداف و نتایج
  • پروسه مدیریت و اصطلاحات مربوطه

این رویه شامل مدیریت منابع انسانی، کمیته های داخلی و خارجی و سایر رویه های مرتبط

تیم ممیزان  سیستم کاران استعدادهای برتر را جذب و توسعه می دهد: همانطور که می دانیم تیم سیستم کاران اثر بخش از افراد موفق تشکیل شده اند. یک تیم سیستم کاران عالی برای جذب و حفظ استعدادهای برتر تلاش می کند.

نشانه هایی که ممکن است تیم سیستم کاران از نظر فنی فاقد آن باشد:

فناوری منسوخ شده است و تیم قدرت استفاده از ابزارها برای موفقیت مستمر خود را ندارد.

کلید ایجاد و حفظ یک تیم سیستم کاران داخلی موثر

برای مدیریت بخش سیستم کاران داخلی و مدیران استخدام، کلید ایجاد و حفظ تیم‌های مؤثر در درک این نکته نهفته است که تیم‌ های موفق از افراد موفق سرچشمه می‌ گیرند. ایجاد یک تیم سیستم کاران داخلی عالی یک شبه اتفاق نمی‌افتد، اما درک ویژگی‌ های تیم ‌های سیستم کاران با عملکرد بالا، گامی اساسی در جهت تقویت این حوزه‌ ها در گروه‌ های خود و بهبود تدریجی بخش شما به عنوان یک کل است.

تیم ممیزان  سیستم کاران بزرگ زمانی رضایت شغلی کسب می کنند که زمان و منابع بیشتری را در راستای اهداف کلیدی سازمان خود صرف کنند. اگر آماده کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد و حفظ یک تیم ممیزان  سیستم کاران موثر هستید، با سیستم کاران همراه باشید.

الزامات برای مراجع صدور گواهینامه ISO 17021

” ISO 17021″یک استاندارد بین المللی است که مجموعه ای از الزامات را برای سازمانهای صدور گواهینامه CB را فراهم میکند که آنها را قادر می سازد تا اطمینان حاصل کنند که فرآیند صدور گواهینامه سیستم مدیریت آنها به شیوه ای شایسته، سازگار و بی طرفانه انجام میشود. ارزیابی‌ های انطباق انجام‌ شده توسط CB‌های دارای گواهی ISO 17021 برای همه انواع سازمان‌ ها ارزش ارائه میکند.

ارزیابی‌ های انطباق انجام‌ شده توسط  CB‌های دارای “گواهی ISO 17021” برای همه انواع سازمان‌ ها ارزش ارائه میکند. ارزیابی انطباق ISO/IEC 17021 -الزامات ارگان های ارائه دهنده ممیزی و گواهی سیستم های مدیریت، همانطور که به طور رسمی نامیده می شود، توسط کمیته ISO در ارزیابی انطباق CASCO در سال 2006 تهیه شد. این استاندارد برای برآورده کردن نیاز به داشتن بینالمللی توسعه داده شد.

استانداردی که می‌تواند تشخیص سازمان‌هایی را که ارزیابی‌ های انطباق را انجام می‌دهند و پذیرش گواهی‌ های آن ‌ها را بر اساس ملی و بین‌ المللی تسهیل کند. به رسمیت شناختن گواهینامه سیستم مدیریت به نفع تجارت بین المللی آسانتر می شود.

این استاندارد بین ‌المللی مجموعه ‌ای از الزامات را برای حسابرسی “سیستم‌های مدیریت” در سطح عمومی ارائه می ‌کند که هدف آن تعیین قابل ‌اعتماد انطباق با الزامات قابل اجرا برای “صدور گواهینامه ایزو” است که توسط تیم حسابرسی ذیصلاح، با منابع کافی و پیروی از یک فرآیند منسجم، با نتایج به شیوه ای ثابت گزارش شده است.

” ISO 17021″ برای استفاده توسط CBهایی که ممیزی و “صدور گواهینامه سیستم های مدیریت” را انجام میدهند در نظر گرفته شده است. این الزامات عمومی را برای چنین CBهایی که ممیزی و صدور گواهینامه را در زمینه کیفیت، محیط زیست و سایر اشکال سیستم های مدیریت انجام میدهند، ارائه می دهد. این CBها (که به آنها Registrars نیز گفته میشود) می توانند غیر دولتی یا دولتی (با یا بدون مرجع نظارتی) باشند و نیازی به ارائه انواع گواهینامه سیستم مدیریت ندارند.

4) بخش کسب و کار مشتری در تیم ممیزان سیستم کاران

 

اشخاص و افراد دخیل در ممیزی QMS باید دانش های زیر را داشته باشند:

  • اصطلاحات کلی، رویه و تکنولوژی وابسته به کسب و کار مشتری
  • الزامات مربوط به بخش کسب و کار

سازمان ها بیشتری به دنبال صدور گواهینامه سیستم های مدیریت ،کیفیت ، محیط زیست، OH&S و غیره هستند تا نشان دهند که این سیستم با الزامات مشخص مطابقت دارد، قادر به دستیابی مداوم به خط مشی ها و اهداف اعلام شده خود است و به طور موثر اجرا می شود. ارزیابی‌ های انطباق انجام شده توسط CBهای دارای گواهینامه ایزو 17021 با اطمینان از این که:

  • آنها صلاحیت ارزیابی سیستمهای مدیریت خود را دارند.
  • ارزش گواهی صادر شده توسط کلیه ذینفعان سازمان شناسایی خواهد شد.

نهادهایی که گواهی می‌دهند که آیا یک CB مطابق با”ISO 17021″ عمل می‌کند، نهادهای اعتبار بخشی نامیده می‌شوند و CBهایی که توسط آنها تأیید شده ‌اند به عنوان نهادهای گواهی معتبر شناخته می ‌شوند. برای انجام ارزیابی انطباق و صدور گواهینامه، الزامی نیست که یک CB با ISO 17021 مطابقت داشته باشد. با این حال، ارزش گواهی صادر شده ممکن است توسط همه ذینفعان شناسایی نشود.

5) تولیدات، فرآیندها، سازمان های مشتریان در تیم ممیزان سیستم کاران

تیم ممیزان سیستم کاران

اشخاص و افراد دخیل در ممیزی QMS باید دانشهای زیر را داشته باشند:

  • مشخصه فرآیندها، محصولات و سرویس های بخش فنی
  • قوانین و مقررات الزامات کاربردی برای محصولات یا خدمات بخش فنی
  • محتوای منابع بیرونی
  • اصطلاحات و تکنولوژی وابسته به بخش فنی
  • تاثیر نوع سازمان، اندازه، حکومت، ساختار، توابع در روابط برروی توسعه و اجرای سیستم مدیریت کیفیت و فعالیت ها یه صدور گواهینامه ایزو
  • زیرساخت و محیط کار موثر بر تولید و کیفیت خدمات

صدور گواهینامه ایزو توسط شرکت سیستم کاران در کمترین زمان ممکن برای شما متقاضیان عزیز انجام میشود.

از جمله مزایای اخذ گواهینامه ایزو از شرکت سیستم کاران :

  • استفاده از تجربیات متخصصین ایزو
  • صدور گواهینامه ایزو فوری
  • مشاوره تلفنی و حضوری توسط تیم حرفه ای
  • سرعت در کارسازی
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پیاده سازی رایگان
  • گرفتن مشاوره از مشاورین فوق حرفه ای در زمینه صدور گواهینامه های ایزو
  • پرداخت کمترین هزینه جهت صدور گواهینامه ایزو
  • صدور فوری گواهینامه ایزو
  • جذب مشتری و افزایش مشتری و در نتیجه رشد کسب و کار

سوالی که برای همگان پیش می آید، چرا گواهینامه ایزو ISO 9001 ؟

“ایزو 9001” معیارهای یک سیستم مدیریت کیفیت را تعیین میکند و تنها استانداردی است که می تواند گواهی شود، اگر چه این الزامی نیست. هر سازمانی اعم از بزرگ یا کوچک بدون در نظر گرفتن زمینه فعالیت آن میتواند از آن استفاده کند. در واقع، بیش از یک میلیون شرکت و سازمان در بیش از 170 کشور دارای گواهینامه ISO 9001 هستند.

این استاندارد براساس تعدادی از اصول مدیریت کیفیت ازجمله تمرکز قوی مشتری، انگیزه و مفهوم مدیریت ارشد، رویکرد فرآیند و بهبود مستمر است. این اصول با جزئیات بیشتری در اصول مدیریت کیفیت ISO توضیح داده شده است. استفاده از “ISO 9001” کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان محصولات و خدمات ثابت و با کیفیت خوب را دریافت میکنند، که به نوبه خود مزایای تجاری زیادی را به همراه دارد.

بررسی عملکرد سیستم یک بخش حیاتی از “ISO 9001” است. توصیه می شود که یک سازمان ممیزی های داخلی را برای بررسی نحوه عملکرد “سیستم مدیریت کیفیت” خود انجام دهد. یک سازمان ممکن است تصمیم بگیرد که از یک سازمان صدور گواهی مستقل دعوت کند تا تأیید کند که مطابق با استاندارد است، اما هیچ الزامی برای این کار وجود ندارد. از طرف دیگر، ممکن است از مشتریان خود دعوت کند تا خودشان سیستم کیفیت را بررسی کنند.

“اخذ گواهینامه ایزو 9001 “– اخذ ISO ۹۰۰۱ – صدور ایزو ۹۰۰۱ – دریافت ISO ۹۰۰۱ –گواهی نامه ایزو 9001

جهت” اخذ ISO ۹۰۰۱ ” میتوانید از طریق شرکت سیستم کاران با بیش از چند دهه فعالیت و سابقه کاری در زمینه اخذ گواهینامه ایزو برای سازمانها، شرکتها، صاحبین کسب و کار و… اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت ” اخذ ایزو ۹۰۰۱ ” در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت میباشد.

برای “اخذ ISO ۹۰۰۱” از طریق لینک درخواست گواهینامه اقدام نمایید. همچنین میتوانید برای اخذ ایزو ۹۰۰۱ با پشتیبان های ما تماس بگیرید و علاوه بر درخواست خود از مشاوره حرفه ای و رایگان ما در زمینه صدور گواهینامه ایزو استفاده کنید. همین حالا با ما تماس بگیرید. مشاورین ما آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *