گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴

گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴

گواهینامه و استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ چیست ؟

جهت اخذ گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، صدور استاندارد ایزو ، سیستم کاران آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها و صاحبین کسب و کار میباشد.

“گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴” استانداردی بین المللی برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمانها و شرکتها تدوین و طراحی گردیده است و به کارگیری این استاندارد از طریق طبقه بندی نیازهای مشتریان ،باعث حرکت شرکت به سمت مشتری مداری و رضایت مشتریان میگردد.

اهمیت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴

“اهمیت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴” صنایع وب نگاه های اقتصادی با بالاترین سرمایه گذار یه ا اگر به رضایت مندی مشتریان توجه نکنند محکوم به شکست خواهند بود. حرکت بدون در نظر گرفتن نظر مشتریان نسبت به تولیدات یا خدمات شرکت ها حرکتی در تاریکی و بدون برنامه ریزی و چشم اندازی روشن خواهد بود.

“استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴” بالاترین سطح کنترل کیفیت تولیدات و خدمات در زمانی است که مشتری اقدام به استفاده از محصول یا خدمات یک مجموعه مینماید، استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ برای حصول به رضایت مندی مشتریان شرکتها و سازمان ها را یاری میدهد. با سیستم کاران همراه باشید تا مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما در این امر شما را راهنمایی کنند.

تاثیر استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴

“استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴”موضوع بسیار مهم و اهمیت استفاده از استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ این است که تنها ۴% از مشتریان در صورت نارضایتی موضوع را مطرح میکنند و ۹۶% مابقی بدون طرح شکایت اقدام به ترک سازمان بدون طرح شکایت میکنند و همین شاکیان خاموش بر اساس تحقیقات انجام شده با ۱۰ مشتری بالقوه دیگر در مورد ضعف تولیدات و خدمات شما صحبت میکنند.

.به عنوان مثال اگر۲۰ شکایت داشته باشیم یعنی ۴۸۰ نفر ناراضی وجود دارد که این جمعیت ۵۰۰ نفره ناراضی با ۵۰۰۰ نفر دیگر درمورد ضعف تولیدات و خدمات ما صحبت خواهند کرد که این وضعیت بسیار به وضعیت شرکتها آسیب خواهد زد. بدون آنکه چیزی آشکارا رخ دهد وظیفه ایزو ۱۰۰۰۴ و ایزو ۱۰۰۰۲ اینست که از رخ دادن این اتفاقات جلوگیری کند.

گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ استاندارد ایزو رضایت مندی مشتری

همین حالا میتوانید نسبت به درخواست گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ اقدام کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴

  • توجه به رضایت مشتری به عنوان مهمترین فاکتور برای صاحبین کسب و کار
  • ایجاد مزیت رقابتی در حفظ و توسعه مشتریان و جذب مشتری بیشتر
  • دریافت گواهینامه بین المللی معتبر با کد رجیستر
  • ایجاد احساس اطمینان خاطر در مشتریان و حس رضایت
  • ایجاد فروش بیشتر به دلیل تقویت برند و در نهایت پیشرفت برند
  • ایجاد یک محیط پویا، مشتری مدار و متعالی

استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴

دامنه کاربرد استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴

“گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴” بنگاه های اقتصادی اعم از شرکتها، سازمانها و اصناف هنگامی که گواهینامه ایزو 10004را دریافت میکنند به مشتریان این پیام را منتقل می کنند که نظرات و رضایت مندی مشتریان برای آن ها مهم می باشد این استاندارد در کنار ایزو ۱۰۰۰۲ به صورت تخصصی بر روی مشتری متمرکز می شوند. اخذ استانداردهای پایه نظیر ایزو ۹۰۰۱ یا سیستم مدیریت یکپارچه پیش از اخذ این استانداردها توصیه میگردد.

“گواهینامه ایزو۱۰۰۰۴” اصولی در تعریف و اجرای فرآیندهایی در کنترل و اندازه گیری رضایتمندی مشتری فراهم می آورد و بدون در نظر گرفتن اندازه، نوع یا محصول ارائه شده سازمان بکار می رود. توجه گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ بر مشتریان خارج از سازمان است و بدین جهت نیازمند استانداردی جهت بررسی در جهت کاهش این شکایات و افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم.

“گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴”برای تمامی موسسات، شرکتها، اصناف، سازمانها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک که به دنبال رضایت مشتریان خود می باشند کاربرد داشته و موجبات توجه هر چه بیشتر به مشتریان در کنار رشد سازمان را فراهم می آورد.

جهت” اخذ ایزو ۱۰۰۰۴”، دریافت ایزو ۱۰۰۰۴ ، صدور گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ میتوانید از طریق سیستم کاران اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت اخذ گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، دریافت استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴،صدور گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت میباشد. همین حالا با کارشناسان تیم سیستم کاران تماس بگیرید.

“ایزو ۱۰۰۰۴ سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایت مندی مشتریان ایزو  10004:2018”

“گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴” در تجارتهای امروزی چنانچه سازمانها مشتاق توسعه کسب و کار خود و همچنین ایجاد برند باشند، می بایست بیشتر از گذشته بر روی مباحث مرتبط با مشتریان تمرکز نمایند، این تمرکز بر مشتری شامل مراحل مختلفی است از توجه به نیازمندی ها و الزامات مشتریان گرفته تا پایش رضایت مندی آنها و ایجاد بستر ثبت و رسیدگی به شکایات. مراجع و سازمانهای مختلف با همین هدف در طی سالیان مختلف اقدام به تدوین استانداردهای مختلف با موضوع مشتریان نمودند، از جمله این سازمان ها فدراسیون بین المللی ایزو میباشد.

 یكی از عناصر اصلی موفقیت سازمانی، رضایت مشتری از سازمان و محصولات و خدمات آن است. بنابراین لازم است نظارت و سنجش رضایت مشتری انجام شود .این سند دستورالعمل هایی را برای تعریف و اجرای فرایندها به منظور نظارت و سنجش رضایت مشتری ارائه می دهد. قابل ذکر است که پیاده سازی این استاندارد نیز صرف نظر از نوع یا اندازه یک سازمان  و یا محصولات و خدمات ارائه شده توسط آن برای در نظر گرفته شده است و همچنین تمرکز این سند برروی مشتریان خارجی سازمان است.

ایزو 10004:2018 چگونه به یک سازمان کمک میکند ؟

“گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴” هدف اصلی یک سازمان با هر دامنه کاری ایجاد یک برند شخصی مطمئن و افزایش فروش است که پیش نیاز هر کدام از اینها ایجاد اعتماد در مشتریان است بنابراین با کمک گرفتن از این استاندارد, اطلاعات به دست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری می تواند به شناسایی فرصت های بهبود استراتژی های سازمان، محصولات، خدمات، فرایندها و ویژگی های ارزشمند مشتری، کمک کند و در نهایت چنین پیشرفت هایی میتواند اعتماد مشتری را تقویت کرد.

“گواهینامه ایزو۱۰۰۰۴”سازمان ها باید بدانند تمامی موفقیت آنها در بازار کسب و کار رابطه مستقیم با نظرات و رضایت مشتریان دارد و آنها هستند که منجر به مزایای تجاری یک سازمان یا برکناری آن سازمان میشوند .

تاریخچه استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴

” استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴”این استاندارد به صورت کلی در سال 2004 تدوین شد و در سال 2012 مورد ویرایش قرار گرفت و در نهایت در این سال به ایزو 10004 تبدیل شد. همچنین لازم به ذکر است که در سال 2012 تغییرات قابل توجهی بر روی این استاندارد نسبت به نسخه قبلی آن صورت گرفت. این استاندارد به صورت راهنمایی کاربردی برای سازمان هایی است که به صورت مشتری مداری هستند و این سازمان ها به وسیله این استاندارد می توانند فرآیند اثر بخش و مطلوبی را در زمینه دریافت شکایات ایجاد کنند.

مزایای گواهینامه ایزو۱۰۰۰۴

  • “اطلاعاتی که در ارتباط با انتظارات جدید هستند را دریافت میکند.”
  • “از دیگر مزایای آن حل کردن شکایات صورت گرفته و به دست آوردن رضایت شاکی است”
  • “شناسایی نمودن روند و از بین بردن علت های ایجاد شکایت”
  • “تمرکز بر روی حل شکایات مشتریان”
  • “تشویق کردن پرسنل به بهبود بخشیدن به مهارت های خود که در ارتباط با مشتریان است.”
  • “شناسایی کردن انتظارات و توقعات مشتریان”
  • “این استاندارد به عنوان مبنایی برای بررسی و تجزیه و تحلیل روند رسیدگی به شکایات مشتریان در نظر گرفته میشود.”
  • “میزان رضایت مشتری را اندازه گیری میکند”

مفهوم رضایت مشتری در گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ چیست؟

“گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴” منظور از رضایت مشتری در این خصوص درک مشتری از محصول و وجود شکاف در میان انتظارات مشتری و محصول دریافت کرده توسط اوست. برای اینکه رضایت مشتری به دست آید، باید سازمان بتواند که انتظارات مشتری را درک کند و سپس شناسایی و درک انتظارات مشتری باید پایه اصلی آن را ایجاد کند و محصول را متناسب با آن تولید نماید.

از دیگر مزایای صدور گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ چیست؟

  • حفظ کردن مشتری
  • شهرت یافتن برند آنها
  • بهبود پیدا کردن ارتباطات
  • پیشرفت کردن به صورت متداوم
  • کارایی فرآیند
  • افزایش میزان فروش و سود آوری مجموعه

هزینه مورد نیاز برای دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴

هزینه مورد نیاز برای دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ چه قدر است و برای دریافت آن باید به کجا مراجعه کرد؟

این گواهینامه توسط نهاد صادرکننده گواهینامه ایزو صادر میشود. مراجعی که صادر کننده این گواهینامه هستند مانند سیستم کاران هزینه های متفاوتی را برای صدور آن دریافت میکنند و اغلب به صورت خصوصی در کشور فعالیت دارند. به صورت کلی هزینه دریافت این گواهینامه توسط مراجع مختلف، مناسب است و متقاضیان میتوانند با صرف هزینه کمی به دریافت آن اقدام کنند.

“جهت اخذ گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴” میتوانید از مجموعه مشاوره سیستم کاران مشاوره رایگان بگیرید. تیم سیستم کاران آماده صدور گواهینامه ایزو معتبر برای شما مشتریان عزیز بوده و میتوانید فرایند گرفتن ایزو ۱۰۰۰۴خود را به ما بسپارید. با افتخار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *