گواهینامه ایزو 10002

گواهینامه ایزو 10002

گواهینامه ایزو 10002 چیست؟

“گواهینامه ایزو 10002” استانداردهای رضایت مندی مشتری مثل ایزو 10002 ایزو 10004 و همچنین ایزو 9001 به ما کمک میکند تا بتوانیم به طور حرفه ای و هوشمندانه ای با این موضوع برخورد کنیم. استاندارد ایزو 10002 در مورد توجه به شکایات مشتریان بوده و شکایات مشتریان را منابع اطلاعاتی مفید و رایگانی میداند که در صورت فراهم شدن امکان بروز این اطلاعات و مطرح کردن شکایات، مشتریان اطلاعاتشان را به راحتی در اختیار سازمان قرار میدهند.

” استاندارد ایزو 10002″ در واقع بیان میکند، مدیریت صحیح شکایات مشتریان علاوه بر اینکه باعث کسب اطلاع از مشکلات سازمان است، همچنین باعث ایجاد وفاداری و پایبندی مشتریان و در نهایت رضایت مندی آنها نیز میشود. مشتریان اگر بدانند که طرح نارضایتیشان و شکاستشان مورد توجه قرارگرفته و پس از پیگیری رفع مشکل، از بروز مجدد مشکل جلوگیری شده و گامی در جهت بهبود عملکرد سازمان برداشته شده، مشتری وفادار سازمان خواهند شد.

زیرا متوجه میشوند که به نظرشان و اعتراضشان اهمیت داده شده و سازمان برای نظر آنها ارزش قائل شده. همین امر مورد توجه مشتریان قرار میگیرد و این مشتری را تبدیل میکند به یک مشتری دائم برای آن سازمان و کسب و کار که خود نوعی تبلیغ رایگان است زیرا آوازه خوش آن سازمان از طریق این مشتریان به افراد دیگر میرسد و باعث میشود مشتریان افزایش یابند.

همین الان میتوانید نسبت به درخواست گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ اقدام کنید.

مزایای دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲

  • دریافت گواهینامه بین المللی معتبر با کد رجیستر
  • ایجاد فروش بیشتر به دلیل تقویت برند
  • دستیابی به رضایت مشتریان از طریق آنالیز شکایات
  • ایجاد مزیت رقابتی در حفظ و توسعه مشتریان
  • ایجاد یک محیط پویا، مشتری مدار و متعالی
  • ایجاد احساس اطمینان خاطر در مشتریان
  • در نهایت دستیابی به موفقیت هرچه بیشتر

جهت اخذ گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲،دریافت ایزو ۱۰۰۰۲،صدور ایزو ۱۰۰۰۲،سیستم کاران آماده ارائه خدمات به شرکتها و سازمانها میباشد.

 به طور کلی راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثر بخش و کارآمد برای فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک نیز میباشد. هدف این استاندارد کمک رساندن به سازمان ها، مشتریان و کلیه طرف های ذینفع است.

شکایت مشتریان چه سودی دارد؟ سازمان هنگامی که شکایتی را از مشتری دریافت میکند این شکایات میتواند فرصت های زیادی را برای بهبود در محصولات و فرآیندها در اختیار سازمان قرار دهد و در صورتیکه فرآیند رسیدگی به شکایات به درستی انجام شود، اعتبار و شهرت سازمان نیز افزایش می یابد.

فرآیند رسیدگی به شکایات

“رسیدگی به شکایات” این استاندارد و استانداردهای بین المللی مشابه به دلیل داشتن رویکرد نظام مند و یکسان با شکایات میتواند به راحتی مورد استفاده سازمان ها قرار بگیرد. فرآیند رسیدگی به شکایات برای سازمان هایی که محصولاتی را ارائه می کنند به عنوان مواد اولیه و یا محصولاتی را دریافت مینمایند این استاندارد میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

کنترل موثر شکایات

“کنترل موثر شکایات” شانس زیادی برای بررسی درخواست مشتریان خواهید داشت. از این روش ما میتوانید شکایت مشتری را به رضایت آن تبدیل کنید. مخصوصا زمانیکه شما شکایات را فرصتی برای پیشرفت چرایی و چیستی کار می پندارید . ایزو 10002 میتواند به شما کمک کند تا به این امر برسید که بدون توجه به اندازه و ماهیت شرکت شما می باشد. سیستم مدیریت شکایات مشتریان به عنوان نیاز اصلی و ضروری برای هر شرکتی میباشد. مخصوصا شرکتهایی که میخواهند موفق شوند و موفق بمانند.

جهت مشاوره ایزو و مشاوره گواهینامه ایزو 10002 با کارشناسان حرفه ای سیستم کاران تماس بگیرید .در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

امروزه و درنگرش جدید مدیریتی نیز نگهداری مشتریان وفادار با ارزش تر از به دست آوردن مشتریان جدید است. استاندارد ایزو 10002علاوه براین که راه و روشی برای ثبت شکایات مشتریان ارائه میدهد به پیگیری و ارزیابی و تجزیه و تحلیل شکایات مشتریان میپردازد. چون هدف اصلی دریافت شکایات مشتریان کسب اطلاع از مشکلات عملکردی سازمان و تلاش در جهت بهبود عملکرد سازمان است.

“شرکت سیستم کاران” با بیش از چند دهه تجربه به عنوان مشاور ایزو و سایر سیستمهای مدیریتی فعالیت و اقدام به اخذ گواهینامه ایزو مینماید. این شرکت خدمات کامل و تخصصی و منحصر به فردی را در زمینه انواع استانداردهای ایزو مانند مشاوره استاندارد ایزو 9001 ، استاندارد ایزو ۲۲۰۰۰، استاندارد ایزو 10002،  استاندارد ایزو ۱۰۰۰۶، استاندارد ایزو 14001، استاندارد ایزو 45001، استاندارد ایزو 13485، استاندارد ایزو 18001، استاندارد ایزو۵۰۰۰۱، استاندارد ایزو 17025 و سایر استانداردهای ایزو ارائه مینماید. برای اخذ انواع استاندارد ایزو و گواهینامه ایزو 10002 با پشتیبان های ما همین حالا تماس بگیرید.

همخوانی گواهینامه ایزو 10002 با سایر گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی

گواهینامه ایزو 10002 و استانداردهای بین المللی مشابه نظیر ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۰۴ به دلیل داشتن رویکرد نظام مند و یکسان با شکایات می تواند به راحتی مورد استفاده سازمان ها قرار بگیرد. فرآیند رسیدگی به شکایات برای سازمان هایی که محصولات یا خدماتی را ارائه می کنند، این استاندارد میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

به شرکتها وبنگاه های تجاری و اقتصادی توصیه میگردد در کنار سیستم هایی همچون سیستم مدیریت یکپارچه IMS ،حتما از استانداردهایی نظیر ISO 10002 و ایزو ۱۰۰۰۴ که تمرکز جدی برروی رضایت مشتری دارند استفاده گردد. آخرین ورژن ارائه شده این استاندارد نسخه ۲۰۱۴ با عنوان ISO 10002:2014 بوده که در این امر سیستم کاران آماده مشاوره و صدور گواهینامهISO 10002 برای شما عزیزان میباشد.

جهت اخذ ایزو ۱۰۰۰۲، دریافت ایزو ۱۰۰۰۲، صدور ایزو ۱۰۰۰۲ ، میتوانید همین حالا از طریق سیستم کاران اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ ،دریافت ایزو ۱۰۰۰۲، صدور ایزو ۱۰۰۰۲، در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت میباشد.

صدور گواهینامه ایزو 100021

(استاندارد رسیدگی به شکایات مشتری)

“این استاندارد بین المللی، راهنمایی است برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمر بخش و کارا جهت رسیدگی به شکایتها برای تمام انواع فعالیتهای تجاری و یا غیر تجاری ازجمله آنهایی که مرتبط با تجارت الکترونیک هستند. این استاندارد جهت استفاده یک سازمان و مشتریان، شاکیان و دیگر طرفهای ذینفع میباشد.”

اطلاعات بدست آمده از طریق فرآیند رسیدگی به شکایتها میتواند منجر به پیشرفت هایی در محصولات و فرآیندها شود و جایی که به شکایتها به درستی رسیدگی شود، میتواند شهرت سازمان را صرف نظر از وسعت، مکان و حوزه ی آن بهبود بخشد. در یک بازار جهانی ، ارزش یک استاندارد جهانی آشکار تر میشود، چرا که در رسیدگی اصولی به شکایتها، اطمینان ایجاد میکند.

لازم به ذکر است برای دریافت گواهینامه ایزو و اخذ گواهینامه ایزو به صورت رایگان میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه سیستم کاران استفاده کنید.

یک فرآیند موثر و کارا رسیدگی به شکایت ها، بازتاب نیازهای سازمان های عرضه کننده ی محصولات و افرادی است که دریافت کنندگان آن محصولات می باشند. این استاندارد بین المللی راهنمایی را درباره فرآیند رسیدگی به شکایتهای مرتبط با محصولات درون یک سازمان ازجمله :

  • برنامه ریزی
  • طراحی
  • عملیات
  • نگهداری
  • بهبود

را ارائه می نماید. فرآیند توصیف شده ی رسیدگی به شکایتها جهت استفاده به عنوان یکیار فرآیندهای سیستم کلی مدیریت کیفیت مناسب است. این استاندارد بین المللی قابل اعمال برای حل اختلافات اشاره شده برای حل و فصل خارج از سازمان یا برای اختلافات شغلی کاربرد ندارد. در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر و یا اخذ گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان ( ISO 10002:2014 ) میباشید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همین حالا میتوانید نسبت به درخواست انواع گواهینامه ایزو و انواع استاندارد ایزو  اقدام کنید، پس هرچه سریع تر با پشتیبانهای سیستم کاران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *