اهداف SMART شرکتهای بزرگ دارای گواهینامه ایزو

اهداف SMART شرکتهای بزرگ

اهداف SMART شرکتهای بزرگ دارای گواهینامه ایزو

اهداف SMART شرکتهای بزرگ چیست؟ “اهداف SMART چیست”؟ هدف از اسمارت چیست؟ همراه ما باشید تا با این موضوع بیشتر آشنا شوید. به طور کلی اهداف بخشی از هر جنبه ای از کسب و کار و زندگی ما هستند و حس جهت گیری، انگیزه، تمرکز واضح و روشن شدن اهمیت را ارائه میدهند. با تعیین اهداف، هدفی را برای خود فراهم میکنید تا به آن هدف بپردازید. هدف SMART برای کمک به تنظیم هدف استفاده میشود.SMART مخفف عبارت Specific, Measurable, Achievable, Realistic, and Timely است. بنابراین، یک هدف SMART همه این معیارها را در برمیگیرد تا به تمرکز تلاش شما و افزایش شانس دستیابی به هدف کمک کند.

چطور اهدافمان را تعیین کنیم؟ “تعیین اهداف “در هر بخشی از زندگی شغلی و شخصی بسیار مهم است، اماما تمایل داریم که اهداف بسیاری را برای خود مشخص کنیم. یادگیری اینکه چگونه اهداف اسمارت داشته باشیم و به ‌صورت اسمارت هدف گذاری کنیم به ما کمک میکند پیشرفت محسوسی در فعالیت‌های روزانه و شغلی و کسب و کار خود داشته باشیم.

آیا میدانستید که هر کسب و کاری، شرکتی و یا هر سازمانی باید برای رسیدن به اهداف خود و جلب رضایت مشتریان و رشد کسب و کارش باید گواهینامه های ایزو مرتبط با فعالیت کاری خود را دریافت کند؟ برای اطلاعات بیشتر میتوانید همین حالا با پشتیبان های تیم سیستم کاران تماس بگیرید. لازمه ی رسیدن به اهداف هر شرکت، کسب و کار و یا سازمانی در کنار رعایت کردن تمامی نکاتی که ذکر شده داشتن گواهینامه ایزو متناسب با همان کسب و کار است .
گواهینامه ایزو علاوه بر اعتبار بخشیدن به کار شما داشتن مزایای فراوانی که دارد شما را در رسیدن با اهدافتان یاری میکند. میتوان گفت اگر گواهی ایزو نداشته باشید رسیدن به اهداف کاری غیر ممکن است. با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید .

اخذ فوری و دریافت گواهینامه ایزو – اخذ گواهینامه ایزو فوری با شرکت سیستم کاران

ارائه خدمات شرکت سیستم کاران در زمینه دریافت ایزو معتبر و فوری،‌ مشاوره ایزو رایگان، اخذ ایزو برای شغلها و کسب و کارهای مختلف است که منجر به گرفتن ایزو و دریافت ایزو معتبر میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی انواع گواهینامه ایزو می ‌توانید ازطریق شماره ‌79165-021  با کارشناسان و پشتیبانهای ما در تماس باشید.کارشناسان حرفه ای و خبره ما آماده خدمات رسانی به شماعزیزان هستند .

ویژگی مشترک این اهداف

  • هدفهای خاص
  • هدفهای قابل اندازه گیری
  • هدفهای قابل دستیابی
  • هدفهای واقع بینانه
  • هدفهای به موقع

هدفهای هوشمند یا همان اهداف اسمارت :

“هدفهای خاص : به خوبی تعریف شده، واضح و بدون ابهام.”

“هدفهای قابل اندازه گیری : با معیارهای خاصی که پیشرفت شما را در جهت دستیابی به هدف میسنجد.”

قرار است از چه معیارهایی برای تعیین این که آیا هدف را برآورده می کنید استفاده کنید؟ این یک هدف را ملموس تر می کند زیرا راهی برای اندازه گیری پیشرفت ارائه میدهد. اگر پروژه‌ای است که چند ماه طول می‌ کشد، با در نظر گرفتن وظایف خاص، نقاط عطف را تعیین کنید.

“هدفهای دست یافتنی : دست یافتنی است و غیرممکن نیست.”

این بر روی اهمیت یک “هدف” برای شما تمرکز میکند و برای دستیابی به آن چه کاری میتوانید انجام دهید و ممکن است نیاز به توسعه مهارتهای جدید و تغییر نگرش داشته باشد. هدف الهام بخش انگیزه است، نه دلسردی در مورد چگونگی دستیابی به هدف و اینکه آیا ابزار مهارت های مورد نیاز را دارید فکر کنید. اگر درحال حاضر آن ابزار مهارت ها را ندارید، در نظر بگیرید که برای دستیابی به آنها چه چیزی لازم است.

“هدفهای واقع بینانه : هدفهای در دسترس، واقع بینانه و مرتبط با هدف زندگی شما.”

“هدفهای به موقع : با یک جدول زمانی کاملا مشخص، شامل تاریخ شروع و تاریخ هدف. هدف ایجاد فوریت است.”

نکات مهم اهداف SMART شرکتهای بزرگ

ارتباط به تمرکز بر چیزی اشاره دارد که با اهداف تجاری گسترده تر منطقی است. به عنوان مثال، اگر هدف راه اندازی یک محصول جدید است، باید چیزی باشد که با اهداف کلی کسب و کار همسو باشد. تیم شما ممکن است بتواند یک محصول مصرفی جدید راه اندازی کند، اما اگر شرکت شما یک شرکت B2B است که در حال گسترش به بازار مصرف کننده نیست، آنگاه هدف مربوطه نخواهد بود.

هر کسی می‌تواند اهدافی را تعیین کند، اما اگر “زمان ‌بندی واقع ‌بینانه” نداشته باشد، به احتمال زیاد موفق نخواهید شد. ارائه تاریخ هدف برای محصولات تحویلی ضروری است. سؤالات خاصی در مورد ضرب الاجل هدف و آنچه می توان در آن بازه زمانی انجام داد، بپرسید. اگر تکمیل هدف سه ماه طول میکشد، تعیین اینکه چه چیزی باید در نیمه راه به دست آید مفید است. ارائه محدودیت های زمانی نیز احساس فوریت ایجاد میکند.

کلیات اهداف SMART چیست؟

“اهدافSMART” یک ایده نسبتا جدید است. در سال 1981، جورج تی دوران، مشاور و مدیر سابق برنامه‌ ریزی شرکتی برای شرکت آب واشنگتن، مقاله‌ای به نام “راهی هوشمندانه برای نوشتن اهداف و اهداف مدیریت وجود دارد” منتشر کرد. در این سند، او اهداف SMART را به عنوان ابزاری برای ایجاد معیارهایی برای کمک به بهبود شانس موفقیت در دستیابی به یک هدف معرفی میکند.

اهداف SMART خاص

اهدافی که خاص هستند، شانس بیشتری برای تحقق دارند برای مشخص کردن یک هدف، پنج سوال W باید در نظر گرفته شوند:

چه کسی : چه کسی در این هدف نقش دارد؟

چه : چه چیزی را می خواهم انجام دهم؟

کجا : این هدف کجاست؟

چه زمانی : چه زمانی می خواهم به این هدف برسم؟

چرا : چرا می خواهم به این هدف برسم؟

به عنوان مثال، یک هدف کلی برای یک فرد میتواند این باشد که “من میخواهم در فرم قرار بگیرم”. یک هدف خاص تر این خواهد بود: “من می خواهم در مرکز اجتماعی محلی خود عضویت در باشگاه داشته باشم و چهار روز در هفته ورزش کنم تا سالم تر باشم.”

اهداف هوشمند قابل اندازه گیری

از جمله اهداف SMART شرکتهای بزرگ، اهداف هوشمند قابل اندازه گیری

یک”هدفSMART” باید معیارهایی برای اندازه گیری پیشرفت داشته باشد. اگر معیاری وجود نداشته باشد، نمیتوانید پیشرفت خود را تعیین کنید و اگر در مسیر رسیدن به هدف خود باشید. برای اینکه یک هدف قابل اندازه گیری باشد، از خود بپرسید:

  • چند/چند؟
  • چگونه بفهمم به هدفم رسیده ام؟
  • شاخص پیشرفت چیست؟

اهداف هوشمند قابل دستیابی

یک هدف” SMART” برای شرکت باید دست یافتنی و قابل دستیابی باشد. این به شما کمک میکند راه‌هایی را بیابید که می‌توانید آن هدف را محقق کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. دستیابی به هدف باید بیشتر شود تا شما احساس چالش کنید، اما آنقدر خوب تعریف شود که بتوانید واقعاً به آن برسید. لازم به ذکر است داشتن گواهینامه ایزو برای شرکتها رسیدن آنها را به هدفشان راحت تر می کند.

همراه با سیستم کاران باشید تا دریابید که چگونه اهداف اسمارت را برای کسب و کار خود تعیین کنید و به رشد شرکت و شغل و کسب و کارتان کمک کنید و به هدف نهاییتان برسید.

اهداف هوشمند واقع بینانه

یک “هدف SMART” باید واقع بینانه باشد، با توجه به منابع و زمان موجود ، میتوان به هدف به طور واقع بینانه دست یافت. اگر باور داشته باشید که میتوان به آن رسید، یک هدف اسمارت به احتمال زیاد واقع بینانه است.

اهداف هوشمند به موقع

“این هدف باید محدود به زمان باشد زیرا دارای تاریخ شروع و پایان است. اگر هدف محدود به زمان نباشد، احساس اضطرار و در نتیجه انگیزه کمتری برای رسیدن به هدف وجود نخواهد داشت.”

نحوه نوشتن اهداف SMART شرکتهای بزرگ

زمانی که اهداف واضح و مشخصی داشته باشید که براساس واقعیت هستند، موفقیت آسانتر است. تعریف این پارامترها به عنوان آنها به هدف شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که اهداف شما در یک بازه زمانی مشخص قابل دستیابی هستند. این رویکرد کلیات و حدس ها را حذف میکند، یک جدول زمانی مشخص تعیین میکند و ردیابی پیشرفت و شناسایی نقاط عطف از دست رفته را آسان‌تر میکند.

ساده ترین راه برای نوشتن اهداف هوشمند برای شرکتهای بزرگ

وقتی نوبت به نوشتن “اهداف SMART” میرسد، آماده باشید که سوالات زیادی از خود و سایر اعضای تیم بپرسید. پاسخ ‌ها به تنظیم دقیق استراتژی شما کمک می ‌کنند و اطمینان حاصل می‌ کنند که اهداف چیزی هستند که واقعاً قابل دستیابی هستند. در حالی که باید تا حد امکان واقع بین باشید، مهم است که با نگرش مثبت به نوشتن اهدافSMART نزدیک شوید. پس از همه، این چیزی است که شما می خواهید به آن برسید.

اهداف SMART شرکتهای بزرگ را با مدیریت پروژه در Smartsheet اجرا کنید :

هنگامی که “اهداف SMART” خود را تعریف کردید، ضروری است که برای دستیابی به آنها برنامه ریزی داشته باشید. برای کمک به اجرا، به ابزاری نیاز دارید که به شما امکان می دهد اهداف خود را در زمان واقعی برنامه ریزی، پیگیری، مدیریت، خودکار سازی و گزارش دهید. یکی از این ابزارها Smartsheet است، یک پلتفرم اجرای کار که شرکت ها و تیم ها را قادر میسازد تا از ایده به تاثیر سریع برسند. با یک ردیاب مشارکتی و بی‌ درنگ اهداف در Smartsheet، می‌ توانید شفافیت را افزایش دهید و مسئولیت‌ پذیری را در طرح‌های خود بهبود بخشید.

داشتن گواهینامه های ایزو برای شرکت و کسب و کار شما اساس تمام موارد یست که خواندید. با داشتن گواهینامه ایزو مورد نیاز شرکت و کسب و کار خود میتوانید تمامی این موارد را در شرکت خود پیاده سازی کنید و به درستی اهداف اسمارت را برای شرکت خود بچینید و به رشد و اهداف خود برسید. تنها کافیست با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در راستا اخذ گواهینامه ایزو راهنمایی کنند و شما هرگونه سوال و ابهامی که دارید را برطرف کنید. تیم سیستم کاران 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما عزیزان و خدمات رسانی هستند.

در واقع “تعیین هدف” راهی مفید برای ایجاد شغلی است که می خواهید. با تعیین اهداف و ایجاد یک نقشه راه روشن برای اینکه چگونه به هدف مورد نظر خود برسید، می توانید تصمیم بگیرید که چگونه از زمان و منابع خود برای بیشترین پیشرفت استفاده کنید. بدون هدف، تعیین نحوه کار برای رسیدن به یک شغل خاص، ارتقاء یا نقطه عطف دیگر می تواند دشوار باشد .هنگامی که برای خود هدفی تعیین میکنید، باید هر مرحله ای را که برای موفقیت لازم است در نظر بگیرید. در این مقاله، ما چارچوبی به نام اهداف هوشمند را به همراه چند نکته و مثال برای کمک به شما در تلا‌های هدف‌ گذاری بیان میکنیم.

ممکن است درگذشته اهدافی را تعیین کرده باشید که به دلیل مبهم بودن، تهاجمی بودن یا نامناسب بودن دستیابی به آنها دشوار بوده است. کار برای رسیدن به یک هدف ضعیف می تواند دلهره آور و دست نیافتنی به نظر برسد. ایجاد “اهداف SMART” میتواند به حل این مشکلات کمک کند. چه درحال تعیین اهداف شخصی یا حرفه ای باشید، استفاده از چارچوب هدف SMART میتواند پایه ای قوی برای دستیابی به موفقیت ایجاد کند.

چرا نوشتن اهداف SMART اهمیت دارد؟

اهداف SMART شرکتهای بزرگ

چه شواهدی ثابت میکند که شما در حال “پیشرفت به سمت هدف” خود هستید؟ به عنوان مثال، اگر هدف شما کسب موقعیت مدیریت یک تیم توسعه برای یک شرکت فناوری نوپا است، می ‌توانید پیشرفت را با تعداد موقعیت‌ های مدیریتی که برای آنها درخواست داده ‌اید یا مصاحبه‌ هایی که انجام داده ‌اید اندازه‌ گیری کنید. تعیین نقاط عطف در طول مسیر به شما فرصتی می دهد تا در صورت نیاز مجدداً ارزیابی و اصلاح کنید. هنگامی که به نقاط عطف خود رسیدید، به یاد داشته باشید که به روش های کوچک اما معنی دار به خود پاداش دهید.

چرا نوشتن اهداف SMART اهمیت دارد؟

باید به شما بگوییم که اگر هدفتان مشخص، قابل ‌اندازه‌گیری و دارای بازه زمانی معینی باشد، مسیر خود را خیلی واضح‌تر انتخاب میکنید و تمرکز بهتری در راه رسیدن به هدفتان خواهید داشت .ایجاد “اهداف SMART” در کسب‌ و کار، با توجه به معیارهای قابل ‌اندازه‌گیری، دست‌ یافتنی، واقع‌ گرایانه و زمان ‌مند، می‌تواند شما را به موفقیت برساند. یادگیری چگونگی دستیابی به این اهداف باعث ایجاد تمرکز و دید بهتر در فعالیت‌های مشخص میشود.

با داشتن “اهداف SMART” به خود و کسب و کار و شرکتتان فرصتی عالی میدهید تا آگاهانه اقدام کنید و پیشرفتی مشخص و قابل‌ اندازه‌ گیری داشته باشید. زمانی که به اهداف خود می ‌رسید، به افزایش اعتماد به نفس خود کمک می‌ کنید و مصمم ‌تر و جدی‌ تر برای رسیدن به اهداف بزرگ ‌تر و بهتر تلاش میکنید.

چگونه هدف SMART تعیین کنیم؟ اکثر مردم به سه دلیل با اهداف SMART مخالف هستند :

  1. هیچ مهلت زمانی برای اهداف در نظر نمی گیرند .
  2. اهداف آنها قابل ‌اندازه ‌گیری نیستند .
  3. اهداف آنها واقع ‌بینانه نیستند .

باید به شما بگوییم که نکته مهم و حیاتی در “هدف‌ گذاری SMART” این است که در دستیابی به اهداف، شفاف و روشن عمل کنید. اهدافهای SMARTباید قابل ‌اندازه‌ گیری باشند و مهلت زمانی داشته باشند تا از لحاظ فکری و هیجانی درگیر آن شوید و برای رسیدن به نتیجه تلاش کنید. هنگام تعیین اهداف SMART مطمئن شوید که دست ‌یافتنی و به ‌اندازه کافی هیجان ‌انگیز هستند که به شما انگیزه لازم را بدهند که برای رسیدن به آنها تلاش کنید. هدف خود را بنویسید تا برایتان ملموس شود، سپس اقدام، تصمیم مشخصی را تعیین کنید تا شما را به هدفتان نزدیک‌ تر کند. اهداف SMART باعث می شود تا مسیر آینده ایده آل خود را واضح و دقیق ببینید و به شما کمک میکند تا فعالیت‌ هایی را که از اهداف شما پشتیبانی نمیکنند، محدود کنید .

رضایت شما مخاطبین عزیز برای تیم ما اولویت است

همه هدف ما از ایجاد این مقاله کمک کردن به شما عزیزان بوده .امیدواریم که این مقاله برای شما سودمند بوده باشد و راهنمایی های لازم را به شما کرده باشد .در این جا میخواهیم به شما یاداوری کنیم عزیزانی که متقاضی گواهینامه و استانداردهای ایزو هستید جهت “دریافت گواهینامه ایزو”، اخذ استاندارد ایزو فوری، پیاده سازی الزامات و اخذ گواهینامه ایزو معتبر متناسب با حرفه و شغل خود میتوانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان تیم حرفه ای و مجرب ما در جهت انتخاب مرجع صدور معتبر بهره مند شوید .تیم سیستم کاران همواره همراه شماست .

چرا گواهینامه ایزو را از تیم سیستم کاران تهیه کنیم ؟

مزایای اخذ گواهینامه ایزو و دریافت ایزو فوری با تیم سیستم کاران :

  • داشتن مشاوره رایگان برای همه .
  • داشتن مشاوره تلفنی و حضوری بسته به سلیقه و شرایط مشتریان عزیز .
  • سرعت بسیار بالا در کارسازی شما .
  • پیاده سازی رایگان برای شما عزیزان .
  • استفاده از تجربیات متخصصین ایزو به راحتی .
  • هموار کردن مسیر دریافت گواهینامه ایزو برای شما .
  • صدور گواهینامه ایزو فوری در کمترین زمان .
  • پرداخت کمترین هزینه و موقعیت اقتصادی .
  • پشتیبانی 24 ساعته برای راحتی خیال شما عزیزان .
  • مرجع صدور معتبر و اصل و با ضمانت .
  • رفع ابهامات و تمامی سوالات شما .
  • جذب مشتری و افزایش مشتری در کسب و کارتان .
  • رشد کسب و کار شما که از هر موضوعی مهم تر است .

همین الان وقتشه که با کارشناسان ما تماس بگیری…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *