گواهینامه ایزو 37101

گواهینامه ایزو 37101

گواهینامه ایزو 37101 توسعه پایدار در جوامع

گواهینامه ایزو 37101 در واقع الزامات یک سیستم مدیریتی برای “توسعه پایدار ” در جوامع، از جمله شهرها را با استفاده از یک رویکرد کل نگر، با هدف اطمینان از سازگاری با سیاست توسعه پایدار جوامع، ایجاد می کند.

توسعه پایدار در جوامع – سیستم مدیریت برای توسعه پایدار

نتایج مورد نظر یک سیستم مدیریت برای توسعه پایدار در جوامع عبارتند از مدیریت پایداری و تقویت هوشمندی و انعطاف پذیری در جوامع، در عین حال در نظر گرفتن مرزهای سرزمینی که به آن اعمال می شود. بهبود مشارکت جوامع در نتایج توسعه پایدار ارزیابی عملکرد جوامع در پیشرفت به سوی نتایج توسعه پایدار و سطح هوشمندی و انعطاف پذیری که به دست آورده اند انجام تعهدات انطباق.

مزایای اخذ استاندارد ایزو 37101

  • بهبود پایداری و انعطاف‌ پذیری
  • بهبود استراتژی ‌ها ، برنامه‌ ها و طرح ‌ها
  • بهبود محیط محلی و کاری
  • ایجاد زمینه‌ های اجتماعی مطلوب‌ برای شهروندان
  • ایجاد جامعه ‌ای بهتر برای مقابله با بلاهای طبیعی، بحرانهای اقتصادی و تغییرات آب ‌و هوایی
  • مقایسه درون جامعه و رشد آن با توجه به توسعه پایدار
  • ایجاد یک چشم انداز کلی و بلند مدت

منتظر چی هستید ؟ همین حالا می توانید نسبت به درخواست گواهینامه بین المللی ایزو 37101 اقدام کنید و با کارشناسان سیستم کاران تماس حاصل فرمایید .

اخذ گواهینامه ایزو 37101 – صدور گواهینامه ایزو 37101 – دریافت گواهینامه 37101

جهت “اخذ گواهینامه ایزو 37101” و دریافت استاندارد ایزو 37101 – صدور گواهینامه ایزو 37101 می توانید از طریق سیستم کاران اقدام نمایید. سیستم کاران برترین مرکز جهت اخذ گواهینامه ایزو 37101 (دریافت ایزو 37101 – صدور ایزو 37101) در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید .

 

مقاله مرتبط : اهداف SMART شرکتهای بزرگ چیست؟

توسعه پایدار در جوامع ISO 37101:2016

این گواهی نامه در نظر گرفته شده است تا به جوامع کمک کند تا از طریق اجرای استراتژی ها، برنامه ها، پروژه ها، طرح ها و خدمات، انعطاف پذیرتر، هوشمندتر و پایدارتر شوند و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و ارتباط برقرار کنند.

ISO 37101:2016 در نظر گرفته شده است که توسط یک سازمان تعیین شده توسط یک جامعه برای ایجاد چارچوب سازمانی و فراهم کردن منابع لازم برای حمایت از مدیریت نتایج عملکرد زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی اجرا شود. جامعه ای که تصمیم می گیرد به تنهایی چارچوب سازمانی را ایجاد کند، سازمانی را تشکیل می دهد که در ISO 37101:2016 تعریف شده است.

این گواهینامه ایزو برای جوامع در هر اندازه، ساختار و انواع، در کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه، در سطوح محلی، منطقه ای یا ملی، و در مناطق شهری یا روستایی تعریف شده، در سطح مسئولیت مربوطه قابل اجرا است.

گواهینامه ایزو و استاندارد ایزو 37101

جهت اخذ استاندارد ایزو 37101 و گواهینامه ایزو 37101 ( دریافت ایزو 37101 یا  صدور ایزو 37101) سیستم کاران آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها می باشد. کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند .

از مزایای اخذ گواهی نامه ایزو 37101 از شرکت سیستم کاران :

  • پیاده سازی رایگان- مشاوره تلفنی و حضوری
  • سرعت در کارسازی و صدور گواهی نامه ایزو 37101
  • پرداخت کمترین هزینه جهت صدور گواهینامه 37101
  • صدور فوری گواهی نامه ایزو 37101
  • گرفتن مشاوره از مشاورین فوق حرفه ای در زمینه صدور گواهینامه های ایزو
  • پشتیبانی 24 ساعته و استفاده از تجربیات متخصصین ایزو
  • جذب مشتری و افزایش مشتری و در نتیجه رشد کسب و کار

ما در سیستم کاران کنار شما هستیم که با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی گواهینامه ایزو اخذ نمایید.

لازم به ذکر است که این “گواهینامه ایزو” می تواند به طور کامل یا جزئی برای بهبود مدیریت توسعه پایدار در جوامع مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، ادعای انطباق با ISO 37101:2016 قابل قبول نیست مگر این که تمام الزامات آن در سیستم مدیریت یک سازمان برای توسعه پایدار در جوامع گنجانده شود و بدون استثنا برآورده شود.

گواهینامه ایزو چیست ؟ “گواهینامه ایزو” (سازمان بین المللی استاندارد) یک فدراسیون جهانی از سازمانهای استاندارد ملی (سازمان های عضو ایزو) در سراسر جهان است. کار تهیه استانداردهای بین المللی معمولاً از طریق کمیته های فنی ایزو انجام میشود. هر ارگان عضو علاقه مند به موضوعی که کمیته فنی برای آن تشکیل شده است حق دارد در آن کمیته نماینده داشته باشد. سازمان‌های بین‌ المللی دولتی و غیردولتی در ارتباط با ISO نیز در این کار مشارکت دارند. ایزو با کمیسیون بین المللی الکتروتکنیکی (IEC) در مورد تمام موارد استاندارد سازی الکتروتکنیکی همکاری نزدیک دارد.

تمامی مستندات و هر آنچه نیاز دارید به همراه گواهینامه ایزو 37101 در سایت سیستم کاران مستندات قابل دسترسی میباشد. بنابراین برای اخذ گواهی نامه ایزو 37101 با حداقل هزینه و بهترین مزایا شرکت سیستم کاران در کنار شما است .

اگر خواهان “اخذ گواهینامه ایزو 37101 ” هستید پس نیاز به یک مشاور ایزو دارید. استراتژی تعیین شده و اهداف سازمانی مهمترین فاکتور در مدت زمان اخذ گواهینامه ایزو 37101 است. بنابراین برای اخذ گواهینامه ایزو 37101 معتبر باید ابتدا اقدام به استقرار الزامات ایزو 37101 نمایید. مدت زمان اخذ گواهی نامه ایزو بستگی به اهداف تعیین شده سازمان دارد. با مشاوران سیستم کاران در تماس باشید تا شما عزیزان را در این راستا راهنمایی کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *